Ford Focus je več kot prepričljivo postal slovenski avto leta 2019! In prepričal prav vsa uredništva, ki se udeležujejo izbora
Rezultat je ob koncu presenetil tudi največje optimiste – že pred koncem glasovanja vseh devetih uredništev, ki sodelujejo v izboru, je namreč postalo jasno, da bo slovenski avto leta 2019 z velikim naskokom postal Ford Focus.
Četrta generacija popularnega modela v spodnjem srednjem razredu je namreč zasedla prvo mesto v vseh devetih uredništvih, kar je verjetno najbolj prepričljiva zmaga v vseh 27. letih, kar obstaja izbor. Focusu je to sicer uspelo že tretjič, toda tako prepričljivo še nikoli. Zaključek izbora je tudi letos potekal kar dva dni v Centru varne vožnje AMZS na Vranskem, tokrat pa so lahko prvič finaliste prezkusili in hkrati spoznali delo žirije in novinarjev tudi bralci, poslušalci in gledalci vseh sodelujočih medijev.
Po tabeli, ki jo objavljamo, je jasno, da je Fordov model prepričal tudi naše uredništvo. »Tukaj ne rabim preveč na dolgo in široko pojasnjevat, kaj je na kolege in name naredilo tak vtis, vsekakor pa predvsem prepričljivo podvozje, komunikativen krmilni mehanizem. In seveda vodljivost avtomobila, ki je vsekakor njegova prva odlika. In s tem ne mislim le lege, pač pa tudi predvidljivost, pa nastavitev vzmetenja in blaženja ter geometrije, ki omogoča tudi voljnost prednje osi in možnost poigravanja z zadkom,« je prvo mesto v uredništvu EVO magazina povzel urednik Matjaž Korošak in dodal še: »Seveda pa je Focus prepričljiv tudi kot celota, z udobjem, prostornostjo, asistenčnimi sistemi in ponudbo motorjev in menjalnikov.« Je pa res, da ni poceni avtomobil, toda v tem primeru je že tako, da s tem potrjuje rek, da kvaliteta ni poceni.
Tudi Kia Ceed na drugem mestu pravzaprav ni presenečenje, saj je avtomobil dobro zaokrožena celota, z udobnim podvozjem in sodobnimi motorji. Ki pravzaprav nima nekih resnih pomanjkljivosti, ponuja pa praktično vse najsodobnejše asistenčne sisteme. In to za korektno ceno. Škodin Karoq na tretjem dokazuje, da SUV-ji še niso povsem povozili ‘klasike’, ponuja precej tehnike, kup sodobnih elementov – tudi digitalizacije, prilagodljivo podvozje, štirikolesni pogon, … če ste za vse to le pripravljeni plačati. Volkswagnov T-Roc nas nekako ni uspel povsem prepričati – kot bi na vseh področjih manjkalo nekaj malenkosti, predvsem pri izdelavi in obdelavi notranjosti. Volvov XC40 pa je avtomobil, ki je nedvomno posebnež (v pozitivnem pomenu) na področju oblikovanja in izdelave, njegova največja hiba je pač izrazito udobna nastavitev tako podvozja, kot krmilnega mehanizma, motorjev in menjalnikov.