Ročni menjalnik za Carrero S

Porschejev sedemstopenjski ročni menjalnik prihaja tudi v modele 911 za evropski trg

Pri Porscheju so modelom 911 Carrera S in 4S dodali možnost, ki ji bo prikimal marsikdo. Sedemstopenjski ročni menjalnik namreč, ki sicer nima več serijskega statusa. Ta je namreč poslej alternativa serijskemu osemstopenjskemu samodejnemu menjalniku PDK. In čeprav je izbor te možnosti brezplačen, je pri tem potrebno izbrati nekaj (doplačljive) dodatne opreme. O enaki opciji v modelih Carrera in Turbo zaenkrat ni govora, pri čemer opcije ročnega menjalnika pri slednjem ni pričakovati.

Za ceno užitka popolnega nadzora nad menjalnikom bo treba žrtvovati nekaj desetink pri pospešku do 100 km/h – 4,2 sekunde do tam potrebuje Carrera S z ročnim menjalnikom, kar je 0,7 sekunde počasneje od tiste, opremljene s samodejnim menjalnikom PDK. Modeli z ročnim menjalnikom pa se lahko pohvalijo s prihrankom pri teži, ki pri Carreri S znaša 45 kilogramov – avto namreč tehta 1480 kilogramov.

Sedemstopenjski ročni menjalnik so sicer pri Porscheju prvič predstavili s prejšnjo generacijo modela 911. Tokrat pa so se posvetili predvsem občutku, ki ga pri prestavljanju daje ročica, medtem ko funkcija samodejnega dodajanja vrtljajev in krajši hod ročice obljubljata tudi hitrejšo akcijo. Za ročni menjalnik se bo mogoče odločiti sicer le ob izbiri paketa Sport Chrono. Ta popularni paket v zadnji generaciji prinaša aktivne nosilce motorja, v notranjosti tradicionalno štoparico in stikalo za preklapljanje med načini vožnje na volanu, novost pa je sistem spremljanja temperature pnevmatik. Hkrati je potrebno izbrati tudi sistem vektoriranja navora, ki moč med kolesoma na zadnji osi razporeja z zavornimi impulzi na vsakem kolesu in mehansko zaporo diferenciala.

Pri tem so vsem modelom Carrera dodali novo opcijsko opremo – Smartlift, ki po potrebi glede na lokacijo dvigne sprednji del avtomobila ter InnoDrive, ki ga že poznamo iz modelov Panamera in Cayenne. Gre pravzaprav za napreden prilagodljivi tempomat, ki hitrost avtomobila in primerno prestavo določa z uporabo senzorjev, kamer in topografskih podatkov, pomaga pa tudi pri vožnji v zgoščenem prometu do hitrosti 60 km/h.

EVO 089
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta