GLASUJ ZA SLOVENSKI AVTO LETA 2021

Dražja, a bolj uporabna in udobna

Ford Fiesta Active 1,0 EcoBoost Aut

fotografije Jure Kralj

Samo da osvežim dejstva, ki smo ji že zapisali že v lanski poletni številki – Fiesta Active je zaradi daljših vzmeti 18 milimetrov višja od navadne Fieste, zato podvozje deluje še udobneje. Skoraj dva centimetra dodatne oddaljenosti od tal pa pomenita tudi nekaj več svobode pri vožnji po slabši podlagi in omogočata lažji vstop v vozilo – no, vsaj zame, ki se občasno spopadam z bolečinami v hrbtu. 

Tudi tokrat se pod motornim pokrovom skriva trivaljnik, sicer najšibkejši v Activu (74 kW/100 KM), a ne tudi v Fiesti. To je tudi edini motor z možnostjo samodejnega menjalnika. Za koga malce dvomljiva kombinacija, vendar zame zelo posrečena. Tudi šibkejši motorček se ponaša s prožnostjo in dovolj navora. Šeststopenjski samodejni menjalnik ne ponuja možnosti ročnega pretikanja – a ga bo voznik pogrešal le zelo redko. Tudi zavoljo naslednjih razlogov: višje podvozje ponuja manj dinamike, večino kilometrov s tem avtomobilom voznik prevozi po urbanih naseljih. In če že, menjalnik omogoča program Sport, v katerem prestavlja v višjih vrtljajih, kar za silo zadosti potrebi med dinamičnejši vožnjo. Bolj pomembno je to, da menjalnik sicer prestavlja izjemno gladko, tekoče, brez ihte, a še zmeraj dovolj hitro. Težko se zmede pri speljevanju v križiščih, predvsem pa služi udobni vožnji po mestnih ulicah. V primerjavi z dvosklopčnimi menjalniki pri konkurenci je bistveno bolj udoben, četudi poraba z okoli sedmimi litri v povprečju ni med najnižjimi.

Sebastijan Zorenč

Fiesta Active je zanimiv in dober avtomobil, hkrati je tudi bolj vsakodnevno uporaben in udoben od običajne Fieste. Dražji, pa tudi z več opreme.
Ford Fiesta Active 1,0 EcoBoost Aut
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni, trivaljnik, 998 ccm, turbo CO2 139 g/km Moč 74 kW (100 KM) od 4.500 do 6.500 vrt./min. Navor 170 Nm od 1.500 do 4.000 vrt./min. Zmogljivosti 12,2 s (0–100 km/h), 180 km/h Teža 1.184 kg (62 kW/tono) Osnovna cena 22.430 EUR
+
udobno delovanje samodejnega menjalnika
-
poraba bi lahko bila za deciliter ali dva nižja
4
EVO OCENA
Preberite tudi
V drugo zrelejši in udobnejši