GLASUJ ZA SLOVENSKI AVTO LETA 2021

Maserati previdno, a zanesljivo po poteh elektrifikacije

Z osveženim Ghiblijem in njegovo blago hibridno različico zrejo v elektrificirano prihodnost, ki jo bosta kmalu uresničila povsem električna GranTurismo in GranCabrio

V Bologni so po dolgih letih čakanja le predstavili serijsko novost, pa čeprav je to le osveženi Ghibli. Ta je po sedmih letih in nekaj posodobitvah motorjev in opreme doživel svojo prvo občutnejšo prenovo, z novo pogonsko različico pa prebil led Maseratijeve elektrifikacije. V blago hibridnem pogonskem sklopu z 48V sistemom je tokrat dvolitrski prisilno polnjeni štirivaljnik, ki ga najdemo tudi v Alfini Giulii in Stelviu. Pri Maseratiju pravijo, da so zmogljivosti primerljive z bencinskim šestvaljnikom, hkrati pa ohranja ekonomičnost in učinkovitost dizelskega šestvaljnika, ki ga bo pravzaprav nadomestil. Zmore res 243 kW (330 KM) moči in 450 Nm največjega navora, kar je v primerjavi z osnovnim bencinskim šestvaljnikom le malce manj. Do 100 km/h pa pospeši v 5,7 sekundah, kar je še vedno odločno hitreje od zadnje dizelske različice. Najvišja hitrost znaša 255 km/h. Omenjajo tudi, da so ohranili prepoznaven Maseratijev zvok, ki še vedno prihaja iz štirih izpušnih cevi.

Motorju pomaga sistem z jermensko gnanim 48V alternatorjem, električnim kompresorjem (e-Booster) in baterijo, ki se zaradi razporeditve teže nahaja v zadnjem delu avtomobila. Ghibli Hybrid je s povprečno težo 1950 kg sicer še vedno 80 kilogramov lažji od dosedanje dizelske različice. Moč se prenaša preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika in mehanske zapore diferenciala na zadnji par koles. Maseratijevo prilagodljivo blaženje Skyhook je serijsko pri modelu GranSport, pri drugih pa opcijsko.

Hkrati so komajda občutno osvežili zunanjost – morda še najbolj opazna novost so spremenjeni odbijači in zadnje luči. Več sprememb pa je v notranjosti, kjer so namestili novi infozabavni sistem z 10,1-palčnim zaslonom, novost pa je tudi storitev Maserati Connect, s pomočjo katere bodo lahko stanje ali morebitne težave z vašim avtomobilom preverili na daljavo.

Preberite tudi
Sedmo poglavje za razred S