GLASUJ ZA SLOVENSKI AVTO LETA 2021

Enyaq je Škodin električni SUV

Škoda Enyaq iV je prvi električni SUV v koncernu, ki koristi platformo BEV. Med kar petimi pogonskimi različicami pa je tudi prvi povsem električni RS

Pri Škodi so prehiteli Volkswagen in predstavili prvi model, ki je narejen na hišni platformi za električna vozila BEV (battery electric vehicle). Z dolžino 4,649 milimetrov je le malo krajši od Kodiaqa, v notranjosti pa naj bi ponujal prostornost Superba. Ker je platforma povsem prilagojena električnemu pogonu, so tako glede na zunanje mere pridobili precej prostora – baterijski sklop je v tleh, pogon pa v osnovi zadnji (tudi možnost štirikolesnega). Hkrati pa gre verjetno za najbolj drzno obliko sicer tradicionalno zadržane Škode doslej. V notranjosti prevladuje 13-palčni zaslon, ki je največji v Škodah doslej, še več je tudi možnosti povezljivosti v sklopu aplikacije Škoda Connect. Posvetili pa so se tudi manjšim, a resničnim in vsakdanjim problemom uporabe avtomobila. Sleep package oziroma “spalni paket” potnikom med potjo omogoča bolj dostojanstveno spanje, v prtljažnik so namestili na primer čistilec za polnilni kabel, ki ga boste pozimi zagotovo potrebovali, del opreme pa so tudi rokavice in strgalo za steklo.

Na voljo bo pet električnih motorjev z močjo od 109 do 225 kW, pri čemer bo najmočnejša različica nosila oznako RS. Do 100 km/h bo pospešila v 6,2 sekundah, medtem ko najvišja hitrost znaša 180 km/h. Na voljo bodo tudi tri baterije s kapaciteto 55, 62 ali 82 kWh. Doseg? Od 340 km dosega pri vstopni različici do 510 km pri različici z 82 kWh baterijo in 150 kW motorjem. S hitrim polnjenjem (125 kW, enosmerni tok) bo mogoče baterijo do 85 odstotkov kapacitete napolniti v 38 minutah.

Preberite tudi
Mišice Trofea za Maseratijevi limuzini