GLASUJ ZA SLOVENSKI AVTO LETA 2021

Puma odslej tudi kot ST

Pri Fordu so predstavili novo članico družine Ford Performance, ki je hkrati prvi športno naravnani SUV te znamke v Evropi

Ponovimo, da je nova Puma mali Fordov križanec, ki si veliko tehnike deli s Fiesto. In ker že v osnovi veliko stavi na obliko in prepričljive vozne lastnosti, je bilo edino prav, da jo v roke vzamejo v oddelku Ford Performance in ji dodajo med ljubitelji dinamične vožnje prepoznavno oznako ST.

Tako so tudi v Pumo ST namestili enak 1,5-litrski prisilno polnjeni bencinski trivaljnik s 147 kW / 200 KM moči in 290 Nm največjega navora. Do 100 km/h potrebuje 6,7 sekund, kar je le dve desetinki počasneje od Fieste ST. Seveda to še zdaleč ni dovolj, da bi lahko Puma pokazala ves svoj dinamični potencial. Navsezadnje gre za višji in težji avtomobil, ne glede na to, da si veliko deli prav s Fiesto. Vzmeti so zato 50 odstotkov čvrstejše in kar 40 odstotkov čvrstejše od tistih v Fiesti ST, k stabilnosti pa prispevata tudi stabilizatorja premera 24 milimetrov na sprednji in 28 milimetrov na zadnji osi. Primerno večji so tudi zavorni diski s premerom 325 mm spredaj in 271 mm zadaj. Nadalje je – posebnost v razredu – na voljo celo mehanska zapora diferenciala, volanski mehanizem pa je v primerjavi s standardno Pumo 25 odstotkov bolj neposreden.

Med voznimi programi je tudi pomenljivo poimenovan program Track, Puma pa bo prvič med ST-ji ponujala tudi program Eco. Vozni programi sicer upravljajo z delovanjem motorja, sistemov za nadzor stabilnosti in zdrsa pogonskih koles, pa tudi odpiranja in zapiranja ventila v izpušnem sistemu. Pumo ST lahko na cestah tudi pri nas sicer pričakujemo še v tem letu.

Preberite tudi
Osvežen trojček i30 v Sloveniji