GLASUJ ZA SLOVENSKI AVTO LETA 2021

Spider z magično številko

Ferrarijev priključni hibrid z oznako SF90 in 1000 konji, ki do 100 km/h pospeši v 2,5 sekunde, bo na voljo tudi v različici Spider

Pri Ferrariju so pričakovano razkrili spider različico svojega pošastno močnega SF90 Stradale, ki je tudi prvi prilkjučni hibrid iz Maranella. Že samo električni pogon z litij-ionsko baterijo kapacitete 7,9 kWh zmore 162 kW (220 KM) moči. Skupaj z bencinskim pa okroglih 1000 konjev (735 kW). Pri Ferrariju podatka skupnega največjega navora niso podali (podatek za V8 je 800 Nm), sklopka in menjalnik pa preneseta 1200 Nm. Že Stradale stane kakšno Fiesto čez 400 tisočakov, SF90 Spider pa bo vsekakor stal še za dve ali tri Fieste več.

Spiderju niso namestili mehke, ampak trdo streho, ki je narejena iz aluminija in podobna tisti, ki jo ima F8 Spider. V primerjavi s konvencionalno mehko streho pa presenetljivo tehta kar 40 kilogramov manj. Spider pa je pri 1670 kg vseeno 100 kg težji od svojega kupejevskega dvojčka. Kar 80 odstotkov tega prirasta teže lahko pripišemo potrebam strehe, preostalih dvajset pa dodatkom na podvozju, s katerimi so dosegli čvrstost kupeja.

Tudi Spider do 100 km/h pospeši v enakem bliskovitem času – 2,5 sekunde, najvišja hitrost pa prav tako znaša 340 km/h. Dvojno prisilno polnjeni 4-litrski V8 sicer moč na cesto prenaša preko osemstopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika, pomaga pa mu par motorjev na sprednji osi in dodaten v prenosu, ki poganja zadnjo os. Ta je odgovoren tudi za vožnjo vzvratno, zato SF90 v menjalniku ne potrebuje temu namenjenega prenosa. Električne avtonomije je sicer za 26 kilometrov. Dovolj, da se SF90 potihoma odpelje iz mestnega okolja.

Skoraj polovica kupcev je svoj SF90 naročila s paketom Assetto Fiorano, ki prinaša s pomočjo dirkalnikov serije GT zasnovane blažilnike Multimatic, nov spojler in različne dele iz ogljikovih vlaken in titana, ki težo avtomobila znižajo za 21 kilogramov, dirkaško navdahnjenimi barvami karoserije in Michelinovimi pnevmatikami Sport Cup 2 R iz posebne zmesi.

Preberite tudi
Maseratijev ponos