Novi M5 CS do 100 v treh sekundah

Bavarska superlimuzina je prvič dobila različico CS, ki se z dodatno osredotočenostjo uvršča v sam vrh BMW-jeve M ponudbe

Pri BMW-ju so prvič predstavili CS različico superlimuzine M5 – gre za lažjo, bolj osredotočeno in seveda hitrejšo nadgradnja modela M5 Competition. Seveda je potem podobno kot v drugih CS modelih tudi tukaj na voljo kup posebnih dodatkov. Z novo nastavljenim podvozjem pa obljubljajo osredotočeno izkušnjo, ki se uvršča v sam vrh BMW-jeve M ponudbe.

Motor je pravzaprav tisti, ki je tudi pod pokrovom M5 Competition – 4,4-litrski dvojno prisilno polnjeni V8, ki pa tukaj zmore nekaj malega več, natančneje 467 kW (635 KM) moči. Novi CS pa je občutno hitrejši tako od M5 Competition, kot v primerjavi s konkurenco. Do 100 km/h potrebuje le okrogle tri sekunde, v dobrih desetih sekundah že doseže 200 km/h, najvišja hitrost pa je 305 km/h.

Čemu torej takšen prirast v zmogljivostih? Pri BMW-ju pravijo, da so privarčevali 70 kg, CS pa tehta le kanček čez 1900 kg. To so dosegli z uporabo ogljikovih vlaken na nekaterih delih karoserije, kot je pokrov motorja, ki je z obratno postavljenimi zračniki in veliko izboklino očitno drugačen. Del paketa CS so tudi karbonsko-keramične zavore, s katerimi so privarčevali kar 27 kilogramov. Vzmetenje z vijačnimi vzmetmi so pripravili posebej za ta model, z njimi je avto 7 mm nižji v primerjavi z različico Competition, prilagodljive blažilnike pa so vzeli pri M8 Gran Coupeju. M5 CS boste sicer najlažje prepoznali po gozdno zeleni barvi (skupaj so na voljo 3 barve) in bronastih poudarkih – začenšči s platišči, obutimi v Pirellijeve P Zero Corsa. Zanimiva podrobnost so dnevne luči , ki ob kratkem snopu svetijo v rumeni barvi – kot na dirkalnikih.

Posvetili so se tudi notranjosti. Karbonski školjkasti sedeži so enaki kot v novih M3 in M4, izkušnjo školjkastih sedežev pa bosta imela tudi potnika zadaj, ki ju tako med živahnejšo vožnjo ne bo odneslo z mesta. Videti je veliko površin iz ogljikovih vlaken, na volanskem obroču, sredinski konzoli in strešni oblogi pa tudi alkantaro. Večji obvolanski ročici menjalnika sta prav tako izposojeni iz modelov M3 in M4 Competition.

BMW M5 CS
EVO 089
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta