Porsche je predstavil najcenejši Taycan

Vstopni Taycan s pogonom na zadnji par koles je sicer počasnejši, z opcijsko zmogljivejšo baterijo pa premore največji doseg v ponudbi

Taycan, prvi povsem električni Porschejev model, je svojo pot začel precej dobro, saj se je v lanskem letu z več kot 20.000 prodanimi primerki pri Porscheju uvrstil le za Macanom. Na norveškem, kjer je trg električnih vozil najbolj razvit, pa Taycan predstvlja kar 70 odstokov Porschejeve prodaje. Sedaj so v ponudbo dodali osnovni Taycan – novo vstopno različico, ki bo prodajo le še okrepila. Prihaja z izbiro baterije dveh različnih zmogljivosti – 79,2 kWh ali 93.4 kWh in električnim motorjem na zadnji osi, kar pomeni, da bo pri Taycanu pogon prvič speljan le na zadnja kolesa.

Takšen Taycan sicer zmore 326 konjev (240 kW) z osnovno baterijo in 380 konjev (280 kW) z opcijsko Performance Battery Plus. Krajši čas ob uporabi funkcije za pospešek z mesta pa tudi 408 (300 kW) in 476 konjev (350 kW). Ne glede na razliko v navedeni moči pa oba do 100 km/h potrebujeta 5,4 sekund, najvišja hitrost pa je 230 km/h. Ne glede na to, da gre za najpočasnejši model v ponudbi, pa ima Taycan z zmogljivejšo baterijo na papirju hkrati največ dosega – 487 km, z osnovno pa 431 km. Ta model pa bo cenejši tudi zaradi konvencionalnih vzmeti, ki nadomeščajo zračno vzmetenje v dražjih Taycanih.

EVO 089
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta