Slovenski avto leta 2021 je Škoda Octavia!

Po napetem glasovanju je tokrat tesno slavila dolgoletna družinska in poslovna ljubljenka – Škoda Octavia, dvojno zmago za koncern Volkswagen pa je z drugim mestom prinesel Golf

Avto se je v zadnjem letu izkazal kot prevozno sredstvo, ki ponuja ne le velike mere individualnega udobja, ampak tudi veliko mero varnosti in je kot nekakšen varnostni balonček, ki omogoča varno potovanje, brez velike možnosti tveganja z okužbo koronavirusa. A kljub temu smo novi avto leta izbirali z upanjem v uspešnejše in predvsem bolj zdravo leto. Letos je bilo namreč zaradi trenutnih razmer za izvedbo dogodka seveda potrebno nekaj več truda, nekaj več vztrajanja. Vseeno pa ste si lahko na koncu izbor ogledali v obliki oddaje na TV SLO 1.

Tokrat je bilo glasovanje resnično napeto, saj sta Octavia in njen bratranec iz koncerna – Volkswagen Golf – vse do zadnjega bila tesen boj. Takoj za petami jima je Peugeot 2008, ki je največ točk prejel kar od treh uredništev, blizu pa je tudi Hyundai Tucson. Na petem mestu je po lanski zmagi Clia letos zapisan Renault Captur. Izjemno priljubljen razred križancev tako še vedno čaka na prvo zmago, tokrat pa smo med finalisti prvič imeli modele, ki vsi ponujajo tudi elektrificiran pogonski sklop. Škoda je sicer slavila že tretjič, potem ko sta se s prestižnim naslovom v letih 2014 in 2015 že okitili Octavia in Fabia.

Tudi lestvica evo magazina je bila precej zgoščena, med prvimi tremi je bilo namreč le nekaj točk razlike. Naše ocene posamičnih dejavnikov pa so se na koncu seštele v naslednjem vrstnem redu: na petem mestu je pristal Hyundai Tucson, na četrtem Renault Captur, tretja je bila Škoda Octavia, na drugem Peugeot 2008, na prvo mesto pa smo postavili Volkswagen Golf, ki je med dejavniki pri nas ponudil konkurenčno povprečje, na koncu pa so odločile vozne lastnosti. Rezultat je sicer seštevek posamičnih dejavnikov, kot so že omenjene vozne lastnosti, oblika, uporabnost, varnost gospodarnost in primernost za slovenski trg.

Režijo za slovenski avto leta smo sicer sestavljali predstavniki devetih medijev: Avto magazina, Dela in Slovenskih novic, Dnevnika in Nedeljskega, evo magazina, Komotar minute s kolegom Cirilom Komotarjem, Motorevije, RTV z Valom 202 in oddajo Avtomobilnost, Siol.net in Večera. V finalu pa se je upoštevalo tudi več kot 25.000 vaših glasov – naših bralcev, poslušalcev in gledalcev, brez katerih izbor ne bi bil takšen kot je. Največ vas je glasovalo za Škodino Octavio, na drugo mesto ste postavili Volkswagnovega Golfa, tretje mesto si je prislužil Peugeot 2008, četrto Renault Captur, zadnji finalist pa je bil Hyundaijev Tucson.