Cupra Formentor

Formentor in Leon pri nas

Znamka Cupra se vse bolj uveljavlja v svetu in pri nas. Sedaj sta uradno k nam zapeljala še športni terenec Formentor in kombijevska različica Leona v športni podobi.

S Formentorjem Cupra pričenja povsem lastno modelsko pot.

Predvsem zaradi ukrepov pandemije je biil Formentor uradno predstavljen pred nekaj dnevi. Sedaj je tukaj, moč pa si ga je ogledati v treh prodajnih salonih, saj so zaenkrat pri nas le trije uradni prodajalci in serviserji zanmke Cupra (Ljubljana, Brezovica pri Ljubljani in Kamnik). A pri uvozniku, podjetju Porsche Slovenija, želijo mrežo te športne znamke širiti tudi v prihodnje.

Volanski obroč Formentorja z dvema stikaloma: na desni za zagon motorja, na levi za izbiro voznih programov.

Pri nas za znamko Cupra pričakujejo, da bo športni terenec Formentor predstavljal kar 90 odstotkov celotne prodaje znamke Cupra v letu 2021. Po načrtih uvoznika, bi naj po njem poseglo 300 kupcev. Pa ne le zaradi res zanimivega športnega videza zunanjosti, tudi zaradi notranjosti in zavoljo sedmih pogonskih agregatov. Za tiste, ki jim je športna zunanjost in notranjost pomembnejša od zmogljivosti motorja, bodo lahko za dobrih 30 tisočakov posegli po 1,5-litrskem prisilno polnjenim bencinskim agregatom (110 kW/150 KM). Najbolj zahtevni pa po štirikolesno gnani različici z dvolitrskim prisilno polnjenim motorje, ki razvije kar 228 kW (310 KM). Že od začetka prodaje, je na voljo tudi hibridna različica s 180 kW (245 KM) moči. Sledili bodo dvolitrski turbodizel (110 kW/150 KM), enako kot dizel zmogljiv hibrid ter po moči vmesna stopnja sedaj ponujenih bencinskih agregatov (dvolitrski štirivaljnik s 140 kW/190 KM in 180 kW/245 KM). Ker je Cupra športna znamka, tega ni mogoče spregledati niti v notranjosti Formentorja. Ob športnih sedežih, volanu ter drugih športnih dodatkih, ne manjka niti bližnjična tipka za izklop stabilnostnega sistema, s tipko na volanu pa je mogoče izbirati med voznimi programi.

Sicer Formentor s 440 dolžinskimi centimetri že zmore zadovoljiti potrebe manjše družine. Prtljažni prostor meri 450 litrov, podvozje je seveda športneje naravnano, z najzmogljivejšim strojem, ki serijsko prenaša navora na vsa štiri kolesa, pa z mesta do stotice potrebuje le 4,9 sekunde.

Cupra leon v petrvratni karoserijski različici je dobavljiv s hibridnim pogonom ter bencinskim dvolitrskim štirivaljnikom z močjo 300 konjev.

Nikakor ne moremo niti novega Cupra Leon v petvratni in kombijevski karoserijski različici. Predvsem slednji bo zadovoljil tiste, ki iščejo športnost in se nikakor ne morejo odreči prostornemu prtljažniku – v Leonu Sportsourer ta namreč meri 620 litrov. Trenutno lahko kupci pri petvratni kombilimuzini posežejo le po najmočnejšem dvolitrskem bencinskem motorju (221 kW/300 KM) ter hibridni različici (110 kW/150 KM). Kombijevski Leon pa trenutno le s slednjim, torej hibridnim pogonom. Seveda so v prihodu tudi drugi motorji: še en zmogljivejši hibrid, pa dve različici bencinskega motorja (180 kW/245 KM in 228 kW/310 KM) – najmočnejši tudi s štirikolesnim pogonom.

Sicer je za petvratnega Leona s hibridnim pogonom potrebno odšteti 37.299 evrov (Sportstourer je tisočaka in pol dražji), za tistega z zmogljivim bencinskim motorjem (221 kW/300 KM) in prednjim pogonom pa 38.294. Pri hibridu je potrebno odšteti še subvencijo, sicer pa glede na izbran model prodajalci ponujajo tudi različne popuste v višini do dveh tisočakov ter nekatere druge ugodnosti.

EVO 089
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta