Francoski lev z novim obrazom

Nova identiteta kupcem obljublja, da bo čas, preživet s Peugeotovimi avtomobili, odslej kvalitetnejši

Odkar je leta 1858 Emile Peugeot registriral znamko z levom, so francozi svoj logo posodibli desetkrat. Včeraj pa ob osveženih smernicah znamke predstavili še enajstega – tokrat v obliki grba kot ga v Peugotovi novejši zgodovini še nismo videli, še najbolj pa je podoben logotipu na Peugeotovi avtomobili iz 60-ih. Pravijo, da je novi logo poenostavljen, kvalitativen in izboljšan. In zakaj novi logo? Z njim naznanjajo nove namere znamke, ki se bo po združitvi v avtomobilistični imperij Stellantis odslej odločneje ozirala proti premijskemu razredu.

Novo identiteto bomo lahko na avtomobilih spoznali že letos, začenši z novim 308. Nova obljuba znamke pa vključuje tudi boljšo izkušnjo pri nakupu in poprodajnih storitvah. Prodajni saloni se bodo “bolj približali človeku”, po njihovih besedah pa bodo to “lepi prostori za pokušino novih tehnologij”.

Peugeot novo identiteto poudarja s kampanjo “the lions of our time” oz. “levi današnjega časa”, v kateri nekako romantizirajo tako svoje kupce, kot ostale, ki se srečujejo z njihovo znamko. Znamka ugotavlja, da ti “levi” – ne glede na starost ter kulturološka in druga ozadja, ne hlastajo več toliko po moči denarja. Iščejo namreč predvsem kvalitetno preživet čas, oplemeniteno izkušnjo. In to je tisto, na kar se odslej pri Peugeotu osredotočajo s svojimi avtomobili in storitvami.

EVO 090
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta