Peugeot predstavil e-Rifterja

Kljub povsem novemu pogonu je ohranil vse svoje lastnosti

Ja, tudi Rifter se je pridružil Peugetovi poddružini električne mobilnosti. Odslej bo v obeh karoserijskih različicah (standardni in podaljšani) na voljo tudi 100-kilovatnim električnim motorjem, ki bo petsedežnika z mesta do 100 kilometrov na uro pognal v 11,2 sekunde ter do najvišje hitrosti omejene pri 130 kilometrih na uro.

Kapaciteta baterije znaša 50 kilovatov, kar pomeni 280 kilometrov dosega. Serijsko je na voljo enofazni polnilnik zmogljivosti 7,4 kW, za doplačilo pa trifazni z močjo 11 kW. Toplotna regulacija omogoča polnjenje na polnilnicah do 100 kW, kar pomeni, da je baterijo do 80% na takšni polnilnici mogoče napolniti tudi v 30-ih minutah.

Z električnim pogonom je Rifter doživel nekaj sprememb tudi v notranjosti. Dobil je novo prestavno ročico, voznik lahko izbira med tremi načini vožnje (Eco, Normal, Power), telefon je mogoče polniti s pomočjo indukcije. Prav tako ponuja možnost dvostopenjsko regeneracijo baterije med vožnjo, izboljšan je i-cocpit (stranka lahko izbere popolnoma digitalizirano instrumentno ploščo, nespremenjena ostaja vlečna zmogljivost (750 kg), prav tako prtljažnik s 1.050 litri prostornine.

EVO 089
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta