Trenutek resnice za DS

Novi DS 4 spada v zanimiv velikostni razred spodnjega srednjega razreda. Sicer pa je nezgrešljivo DS-ov in nezgrešljivo francoski. Tako oblikovno, kot tehnološko

Novi DS 4 je četrti izdelek premijske francoske znamke, ki se je umestil med kompaktni DS 3 in veliki DS 7 ter tako dobro popolnil ponudbo znamke DS. Če je DS 7 pravi križanec, pa DS 4 to ni tako očitno. Čeprav višja, pa njegova karoserija izgleda precej bolj kombilimuzinsko, pri tem pa me pravzaprav spominja na BMW-jev X2. Od slednjega je sicer pri 4,4 m kar dobrih 20 cm krajši, narejen pa je na prenovljeni platformi EMP2. Ob všečnem premijskem oblikovanju z velikimi kolesnimi izrezi (kolesa do 20 palcev) in nezgrešljivim francoskim šarmom, pri DS-u nanj zagotovo polagajo precej upov in prvič bomo pravzaprav lahko zares videli, koliko potenciala lahko doseže Citroenova premijska znamka.

Smiselno bo sicer na voljo v reh različicah – DS4, DS4 Cross in DS4 Performance line, ki nakazujejo na uporabnost ali pa primernost za okolje, če želite. Cross ima nekatere SUV-jevske značilnosti, poudarjene blatnike in dodatno zaščito, strešne letvice, pa tudi vozne programe za sneg, pesek in blato ter sistem za pomoč pri spustu. Performance line medtem z nekaterimi črnimi karoserijskimi dodatki in alcantaro v notranjosti oddaja malce bolj športen pridih. V ponudbi motorjev bodo bencinski in dizelski motorji od 130 (96 kW) do 225 (165 kW) konjev, v ponudbi pa bo tudi 225-konjski (165 kW) priključni hibrid z do 50 km električnega dosega. Vse različice moč prenašajo preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika.

Sicer pa je novi DS 4 zanimiv navznoter in navzven. Ob osrednjem zaslonu na dotik je tu tudi prepoznavanje s kretnjami, ki omogoča nočni pogled in navigacijo z navidezno resničnostjo, matrični žarometi, Focalov zvočni sistem in sistem za čiščenje zraka s filtrom PM2.5 delcev.

EVO 089
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta