Tu je novi Mercedes razreda C

Novi Mercedes razreda C prihaja s prepoznavnim obrisom in hibridnimi pogonskimi sklopi, medtem ko so šestvaljniki postali preteklost

Pri Mercedesu so predstavili novo generacijo limuzine razreda C v limuzinski in kombijevski različici, ki že dolga leta predstavlja vstopno točko v Mercedesovo tradicionalno ponudbo s pogonom na zadnji par koles. Tudi v novi generaciji bodo na voljo bencinski in dizelski motorji – le da tokrat izključno štirivaljni z blago hibridno tehnologijo. Ta vključuje 48V električni sistem ter zaganjač/alternator (ISG), ki lahko prispeva 15 kW in kar 200 Nm dodatnega navora. Vsi modeli moč prenašajo preko devetstopenjskega samodejnega menjalnika, nekateri pa tudi na vsa štiri kolesa.

Najmočnejša bencinska različica C300 zmore 258 konjev (190 kW) in 400 Nm največjega navora, kar ne vključuje časovno omejen spodbude sistema ISG, do 100 km/h pa pospeši v šestih sekundah. Dizelski C300d je malce močnejši in hitrejši – 265 konjev (195 kW) in 550 Nm največjega navora ter 5,7 sekund do 100 km/h. Kmalu se bo ponudbi pridružil tudi priključni hibrid – C300e bo poganjal podoben 2-litrski bencinski motor kot v C300, na krovu pa bosta 95 kW električni motor in 25,4 kWh baterijski sklop. Električnega dosega bo tako kar za 100 kilometrov – precej več, kot trenutno ponujajo konkurenti. Kam se bodo v tej enačbi uvrstile AMG različice? Pri Mercedesu zaenkrat še molčijo, govori pa se, da bo naslednji C63 poganjal le še štirivaljnik v močnejšem hibridnem pogonskem sklopu.

Oblika sicer ni nikakršnje presenečenje. Novi avtomobil ohranja podoben obris, podrobnosti pa so posodobljene z novejšimi predstavniki Mercedesove ponudbe. Razred C se pravzaprav močno zgleduje po Mercedesovi največji limuzini – tako z obliko karoserije, kot z elementi v notranjosti, kjer dominira navpično postavljen osrednji zaslon. Digitalizacija je bila tokrat kar temeljita, zasnova osrednje konzole je sedaj že skoraj povsem čista – ostalo je le še nekaj osnovnih fizičnih bližnjic. Voznikov instrumentni zaslon bo medtem na voljo v dveh različnih velikostih. Novi C si platformo pravzaprav še vedno deli z večjima modeloma. Vpetje spredaj je MacPhersonovo, zadaj pa večtočkovno. Osnovni blažilci so tudi tokrat pasivni, aktivni opcijski, medtem ko bo priključni hibrid zaradi dodatne teže baterijskega sklopa na zadnji osi dobil zračno vzmetenje. Opcije polnega zračnega vzmetenja tokrat ni, je pa opcija krmiljenja zadnjih koles.

EVO 089
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta