VZ5 za pet valjev

Ob svoji tretji obletnici so pri Cupri razkrili novo najmočnejšo različico Formentorja s 390 konji, ki jo bodo izdelali v omejeni seriji 7000 enot

Pri Cupri so nas že nekaj časa ogrevali z napovedovanjem nove najmočnejše različice svojega športnega križanca z imenom Formentor. Novi najmočnejši Formentor ima VZ5 in ima tako novi pogonski sklop, kot določene tehnične posodobitve. Izdelali bodo omejeno serijo 7000 enot.

Pod pokrov različice VZ5 so namestili 2,5-litrski petvaljnik iz Audijevih športnih modelov. Kot v Audijih je nameščen prečno, moč pa preko sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa. S 390 konji (287 kW) moči (in 480 Nm največjega nvora) verjetno zaradi politike v koncernu ni tako močan kot Audi RS Q3, Formentor VZ5 pa z njim do 100 km/h pospeši v 4,2 sekundah, kar je še vedno tri desetinke hitreje. Govori se, da bo v ponudbi dodatne opreme tudi novi Golfov R diferencial z vektoriranjem navora. Sicer pa so tu tudi 20 palčna platišča, Akebonojeve zavore, prilagodljivi blažilci s 15 nastavitvami in novi izpušni sistem. Na novem VZ5 je videti nekaj več karbonskih poudarkov, lasten barvni odtenek in nove školjkaste sedeže.

Ta Formentor s petvaljnikom je še posebej zanimiv zato, ker bo verjetno prvi in zadnji Cuprin model s takšnim motorjem. Tudi pri tej Seatovi športni znamki so se namreč zavezali k elektrifikaciji. Da bi ponudili Leona z Audijevim petvaljnikom, je zato malo možnosti.

EVO 089
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta