Kia preseneča z EV6 GT!

Najmočnejša različica novega Kiinega električnega modela do 100 km/h pospeši v 3,5 sekundah

Hyundai in Kia merita vse višje in kdo bi si lahko še pred desetletjem mislil, da bodo pri Kii predstavili električni model s s skoraj 600 konjskimi močmi? Tu je EV6, ki v najmočnejši različici GT z dvema e-motorjema zmore 430 kW in 740 Nm navora, do 100 km/h pa pospeši v 3,5 sekundah. Preostale različice bodo na voljo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom (torej en e-motor na zadnji osi ali po en na vsaki osi) od 125 do 239 kW in dvema izbirama baterijskega sklopa (zmogljivosti 58 ali 77,4 kWh), ki je pospravljen v tleh.

Novi EV6 uporablja sicer enako platformo, kot jo bo uporabljal prihajajoči Hyundai Ioniq 5. Upravičeno pa lahko pričakujemo, da pri EV6 GT ne bo ostalo le pri bliskovitih pospeških, saj je pri razvoju sodeloval guru za vodljivost avtomobilov Albert Beirmann, ki je vodja Hyundaijeve športne podznamke N. Različica GT ima na zadnji osi računalniško nadzorovano zaporo diferenciala. Novi Ioniq ima sicer spredaj MacPhersonovo, zadaj pa večtočkovno vpetje in domnevamo lahko, da bo pri EV6 enako. V najmočnejši različici GT pa bi namesto zračnega vzmetenja pričakovali vijačne vzmeti in prilagodljive blažilce. Po velikosti se EV6 primerja s Teslo Model 3 (GT v dolžino meri 4.695 mm), uspelo pa jim je zagotoviti 2.800 mm dolgo medosno razdaljo. Pri 1.545 mm je GT nekoliko višji od Tesle, zato je po zasnovi bližje križancu in modelom, kot sta Jaguarjev I-Pace in Polestar 2.

EVO 090
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta