Najmočnejši Peugeot

Pa je pripeljal tudi k nam! Peugeot 508 z oznako PSE je namreč najmočnejši sploh serijsko izdelan Peugeot. Zanj so poskrbeli v športnem oddelku Peugeot Sport Engineering, kjer so prisilno polnjenemu bencinskemu agregatu dodali še dva elektromotorja.

Prav ste ugotovili. Športna različica 508-ice je hibridna limuzina, lahko tudi kombi oziroma karavan. Prisilno polnjen 1,6-litrski štirivaljnik in dva elektromotorja ustvarijo 265 kW (360 KM) sistemske moči, ki se prenaša na vsa štiri kolesa. Z mesta do stotice zmore pospešiti v spoštljivih 5,2 sekunde, najvišja hitrost pa je omejena na 250 km/h. Prav tako pa 11,8 kilovatna baterija omogoča 42 kilometrov vožnje zgolj na elektriko.

Surova moč pa ni dovolj za športnost, vsaj ne za znamko, ki je v preteklosti osvajala prvenstva in rekorde. V primerjavi z manj zmogljivimi 508-ica je podvozje za centimeter nižje, kolesa v premer merijo 20 palcev, zavore so seveda zmogljivejše. Čvrstejša sta oba stabilizatorja, ki zmanjšujeta nagibanje karoserije, za boljšo lego na cestišču sta širša tudi oba koloteka. Voznik pa lahko izbira tudi med voznimi programi in tako uravnava trdoto delovanja podvozja.

Notranjost je moderna, morda celo futuristična, seznam serijske opreme pa zelo zelo dolg. Izbirati je namreč mogoče med dvema karoserijskima različicama, barvami zunanjosti, dodati pa stekleno streho in ogrevanje prednjih sedežev. In še cena – za limuzinsko različico je potrebno odšteti 60.490 evrov, za kombijevsko različico pa pol tisočaka več. O prvih vtisih med vožnjo pa boste lahko zvedeli več v prihodnji digitalni številki revije Evo magazina.

EVO 090
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta