GLASUJ ZA SLOVENSKI AVTO LETA 2022

Novi Peugeotov obraz

Prvi novi model z novo podobo Peuogotove znamke je kombilimuzinski 308

Bledolični Peugeoti iz začetka novega stoletja so očitno zares preteklost. Novi 308 je namreč prijetnejši na oko že zaradi novih mer, ki so popravile oblikovna razmerja. Novi avtomobil je v primerjavi s predhodnikom 11 cm daljši, 5,5 cm je daljša medosna razdalja, pri tem je 2 cm nižji. Tako je – kot radi rečemo – oblika bolj dinamična, motorni pokrov pa navidezno podaljšan. Nove mere obljubljajo več prostora v notranjosti – predvsem za potnike zadaj.

Carglass

Na voljo bosta dva 1,2-litrska bencinska trivaljnika z 81 ali 96 kW moči, 1,5-litrski dizelski motor s prav tako 96 kW moči ter dva priključna hibrida v kombinaciji s 110 kW e-motorjem in 1,6-litrskim bencinskim motorjem s 110 ali 132 kW moči. To pomeni sistemskih 132 kW (180 KM) ali 162 kW (225 kW). Z baterijo zmogljivosti 12,4 kWh bosta zagotavljala 60 kilometrov vožnje na elektriko, pomembna lastnost pa je možnost močnejšega polnilnika z močjo 7,4 kW. Močnejši bencinar in priključna hibrida bodo sicer serijsko opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Zasnova notranjosti je nadaljevanje trenutne Peugeotove filozofije, ki jo na minimalističen, a precej drzen način sestavljajo mali volanski obroč, osrednji zaslon z zadnjim sistemom i-Connect in novo vrstico bližnjic ter voznikov digitalni instrumentni zaslon s 3D prikazom. V tehnološki paket nove 308-ice pa spada tudi kup asistenčnih in varnostnih funkcionalnosti. Paket Drive Assist 2.0 (na voljo proti koncu leta) vključuje prilagodljivi tempomat s ponovnim speljevanjem in sledenjem voznemu pasu, na avtocesti pa zmore tudi polsamodejno menjavo pasu, pomoč pri prehitevanju med 70 km/h in 180 km/h ter prilagajanje hitrosti glede na omejitve in topografske podatke.