GLASUJ ZA SLOVENSKI AVTO LETA 2022

Končno – tu je Kona N!

O njej vemo že precej, sedaj pa lahko Hyundai Kono N z 280 konjskimi močmi le vidimo tudi v polnem sijaju

Hyundai je končno v popolnosti razkril Kono N, ki se v rastoči športni druščini pridružuje modeloma i20 N in i30 N. Tudi Kona N ima pod pokrovom 2-litrski štirivaljnik, ki zmore 280 KM (206 kW) in 392 Nm največjega navora. Moč se v osnovi preko novega osemstopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika (N DCT) pošilja na sprednji kolesni par, medtem ko bo štirikolesni pogon opcijsko na voljo na nekaterih trgih. In ja, navdušujočega Hyundaijevega šeststopenjskega ročnega menjalnika ne bo na voljo. Kona N do 100 km/h pospeši v 5,5 sekundah, pelje pa lahko največ s hitrostjo 240 km/h. Kona N je do 100 km/h od Pume ST hitrejša za 1,2 sekunde, Volkswagen T-Roc R pa jo prehiti za sedem desetink.

Sicer pa je ekipa Alberta Biermmana tudi Koni namenila 19-palčna platišča, hitri volanski mehanizem, računalniško nadzorovano zaporo diferenciala in aktivne blažilce, prirejene višjemu težišču in približno 100 kilogramom dodatne teže. V primerjavi z običajno Kono pa ima Kona N širši kolotek in čvrstejšo konstrukcijo. Športnejša podoba se z nekaterimi agresivnejšimi podrobnostmi zgleduje po Koni z opremo N-Line – zadaj seveda z dvema velikima zaključkoma izpušnih cevi, trikotno zavorno lučjo iz relija in izrazitejšimi aerodinamičnimi elementi. Podobno je v notranjosti, kjer ima ta Kona poseben N volan z nastavljivimi bližnjicami za vozne programe – vključno s funkcijo “N grin”, ki vozniku prinaša nasmešek, natančeje pa 20 sekund omogoča dodatnih 10 konjev. “N power shift” nastavitev menjalnika pa na drugi strani agresivnejše prestavljanje med polnim pospeševanjem.