Tretji GR je GR86

Toyota GR86 se vrača z večjim 2,4-litrskim motorjem, izboljšanim pospeškom in predelanim podvozjem

Ko so pri Toyoti leta 2012 skupaj s Subarujem (imenuje se BRZ) predstavili enostaven, zabaven in cenovno dostopen kupe, je le malokdo verjel, da bo preživel kaj več kot eno generacijo. K sreči smo se motili, saj so celovito osveženi avtomobil najprej predstavili pri Subaruju, sedaj pa je na vrsti Toyota z novo generacijo modela GT86 (po novem GR86), ki se pridružuje družinici zanimivih športnih avtomobilov Toyotine znamke GR.

Zaenkrat so bili z informacijami precej skopi. Vemo pa, da je novi avtomobil ohranil kompaktne mere predhodnika – 4,4 metre v dolžino in 1,7 metra v širino. Pri 1270 kilogramih je novi avtomobil slabih 50 kilogramov težji. Spredaj so zopet uporabili MacPhersonovo vpetje, zadaj pa dvojna trikotna vodila, potrdili pa tudi, da so za več kot 50 odstotkov izboljšali torzijsko čvrstost. Serijska platišča so sedaj 18-palčna.

Tudi tokrat je motor Subarujev bokserski štirivaljnik, le da 2,4-litrski (prej 2-litrski). Pri Subaruju so že potrdili, da zmore 170 kW (231 KM) in 250 Nm največjega navora, Subaru BRZ pa do 100 km/h pospeši v 6,3 sekundah, kar je več kot sekundo hitreje kot poprej. Na voljo bosta šeststopenjski ročni in samodejni menjalnik.

EVO 090
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta