Rojen je Born!

Nova Cuprina električna kombilimuzina izkorišča Volkswagnov vložek v razvoj električnih vozil, a z izrazitim športnim karakterjem

Cuprina ponudba postaja vedno bolj celovita in samosvoja. Volkswagnovi športni znamki, ki je zrasla iz SEAT-ove podznamke, so namenili še drugi lastni model – električni Born. Slednji naj bi bil sprva namenjen SEAT-u, a so se naposled odločili, da bo pripadel Cupri. To pomeni, da se je razvoj na neki točki ločil od Volkswagna ID.3, s katerim sta si sorodna, saj so v nasprotju s prijaznejšim pristopom slednjega priotirizarali zmogljivosti in dinamičnost. Tako so tudi za Born uporabili platformo MEB z zadnjim pogonom in zadaj nameščenim motorjem, ki pa v tem primeru zmore 150 kW oz. 170 kW za omejen čas, ko do 100 km/h pospeši v 6,6 sekunde – s srednjo baterijo zmogljivosti 58 kWh. Ob slednji sta na izbiro še dve – z zmogljivostjo 58 kWh in 77 kWh, prav tako pa dva šibkejša motorja. Z največjo baterijo naj bi bilo dosega za 540 km. Obstaja tudi tehnična možnost razvoja močnejšega modela z dvema motorjema, a zato zaenkrat naj ne bi bilo povpraševanja.

No ja, Bornovo sorodstvo z ID.3 je moč prepoznati že na videz, saj si delita podobne proporce. Born pa nato z agresivnejšimi oblikovnimi podrobnostmi le odločno namiguje na svojo športnejšo naravo – predvsem bronaste Cuprine poudarke sedaj že povezujemo s športnostjo. Prav tako ima nameščene širše pnevmatike in je prvi avto na platformi MEB, ki ima prilagodljivo blaženje in progresivno krmiljenje.

V notranjosti je Volkswagnovo barvitost in zračnost zamenjal športnejši in temačnejši pridih ter podoben osrednji zaslon, kot ga poznamo iz Formentorja in Leona. Bornu bi se naj kmalu pridružil še večji Tavascan, ki ga bosta poganjala dva električna motorja.

EVO 092
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta