Škoda Fabia v četrto

Večja in prostornejša Škoda Fabia se pridružuje Volkswagnovemu Polu in ostalim mestnim avtomobilom koncerna na hišni platformi MQB A0

Škoda je po sedmih letih razkrila povsem novo Fabio. Novi model je pri 4.107 mm občutno daljši od odhajajočega. Večina pridobljene dolžine pa se nahaja v medosju, kar se bo gotovo poznalo v prostornosti kabine. Kot nedavno osveženi Polo ter Audi A1 in Seat Ibiza, se tudi nova Fabia sedaj poslužuje hišne platforme MQB. To pa pomeni tudi, da si s Polom in ostalimi mestnimi avtomobili v koncernu deli ponudbo pogonskih sklopov. Na voljo bodo prisilno polnjeni in atmosferski litrski bencinski trivaljniki z ročnim ali sedemstopenjskim DSG menjalnikom. V ponudbi pa bo tudi 1,5-litrska štirivaljna različica – izključno z menjalnikom DSG.

Notranjost je povsem nova in se zgleduje po konceptu Scale in Octavie. Torej z velikim svetlečim zaslonom na vrhu armaturne plošče, ki je nad vrstico preostalih fizičnih bližnjic nekoliko pomaknjen v prostor. Osrednji zaslon bo pravzaprav na voljo v dveh velikostih, tokrat pa je mogoče v povsem povezljivi Fabii dobiti tudi digitalizirano voznikovo instrumentno ploščo. Občuten korak naprej so naredili pri varnosti – Fabia ima (do) devet varnostnih blazin in soliden nabor varnostnih in asistenčnih sistemov. Travel Assist z razširjenimi funkcijami prilagodljivega tempomata za vožnjo na avtocesti in Park Assist za pomoč pri parkiranju in vožnji v mestu.

EVO 092
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta