Renault v razred kupejevskih SUV-ov

Družina Megane je v Evropi dobila še enega člana – Conquest je namreč prvi kupejevski športni terenec v ponudbi francoskega avtomobilskega proizvajalca.

Res je, da ta avtomobil ni čisto nov. Že nekaj časa je naprodaj v Južni Koreji, kjer ga tudi izdelujejo, ter v Rusiji. In v obeh država je že požel obilo prodajnega uspeha. Pri Renaultu se podobnega uspeha nadejajo tudi v državah Stare celine, kjer se sicer imenuje Arkana, pri nas in nekaterih drugih trgih, sliši na ime Conquest.

Postavljen je na modularno platformo, ki omogoča tudi hibridni pogon. Sodobno oblikovana zunanjost izraža kupejevsko zaključen zadek, sicer tipične podobe športnega terenca razreda C. Po besedah vodilnih mož francoskega proizvajalca, je Conquest izdelan za ljudi, saj želi ustreči zahtevam in udobju, ki ga pričakujejo vozniki in potniki tega razreda. Zato ta avtomobil ne meri na tipičnega kupca, saj je primeren za oba spola kupcev, mlade in stare, družine in samske. V dolžino meri 457 centimetrov, z medosno razdaljo (272 cm) pa zagotavlja dovolj prostora tudi na zadnji klopi. Prtljažni prostor z dvojnim dnom meri 513 litrov, nekaj manj v hibridni različici (480 litrov).

Carglass

Na novinarski predstavitvi sem imel priložnost zapeljati bencinsko različico z oznako TCe 140, pri kateri za pogon skrbi 1,3-litrski prisilno polnjen agregat. No, tudi ta velja za blagi hibrid – električna energija je v pomoč pri speljevanju in pospeševanju, kar je seveda občutiti tudi za volanom. Dvosklopčni menjalnik prestavlja izjemno hitro, podvozje je nastavljeno udobno, hkrati pa čvrsta stabilizatorja ne dopuščata neprijetnega nagibanja karoserije. Položaj za volanom je pričakovano visok, navsezadnje je Conquest od tal oddaljen 200 centimetrov. Notranjost je prijetna, glede na izbran paket opreme je instrumentna plošča lahko v treh velikostih (11, 18 ali 26 centimetrov) in omogoča prilagodljivostjo prikazov. Osrednji zaslon multimedije je lahko v diagonali 18 ali 24 centimetrov. Seveda je Conquest opremljen s številnimi varnostnimi in asistenčnimi sistemi. Natančnejšo oceno bomo podali, ko se bo ta avtomobil znašel na testu v našem uredništvu.

Trenutno šibkejši različici na ceniku dela družbo še hibrid, saj zmogljivejša različica TCe pripelje na trg čez kakšen mesec. Hibrid z oznako E-TECH je opremljen z 1,6-litrskim bencinskim motorjem z močjo 69 kW, v pomoč pa sta dva elektromotorja (36 in 15 kW). Sistemska moč tako znaša 105 kW (145 KM), za prenos skrbi sodobne menjalnik brez sklopke, ki je plod znanja in raziskav Renaultovega športnega oddelka v F1 (kakor tudi še 150 drugih patentov).

Torej, Conquesta je pripeljal tudi k nam – tudi v živo-oranžni barvi, ki je tako značilna za Megana R.S. Za osnovno različico TCe 140 EDC potrebno odšteti 23.190 evrov, oziroma 700 evrov več za 145 E-TECH. Kupci bodo sicer plačali tisočaka manj od navedenih zneskov na ceniku, saj toliko znaša popust, vsaj v začetku prodaje. Za omenjen denar Conquest ponuja samodejnost menjalnika, led osvetlitev spredaj in zadaj, samodejno klimatsko napravo, kamero za vzvratno vožnjo, tempomat, …

EVO 093
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta