Dynamic photo, Colour: Ultra blue

Še kupejevski Q5

Audi Q5 Sportback

Spuščen zadek, nekoliko nižja streha in masivnejši odbijač zadaj so razlike med Sportbackom in klasično SUV oblikovanim Q5

Sprememb res ni veliko. Q5 Sportback je za sedem milimetrov daljši, a zgolj na račun odbijačev. Je tudi za 16 milimetrov nižji, vendar potniki tega v kabini ne bodo opazili. Za eleganco pa skrbi padajoča bočna silhueta zadka, ki prepriča mlajše kupce, in tiste, ki se navdušujejo nad dinamično zasnovanimi vozili. 

Notranjost je digitalizirana in ponuja možnost različnih prikazov na obeh zaslonih. Vsakemu kupcu je na voljo tudi mobilna aplikacija, s katero uporabnik lahko najde svoj parkiran avtomobil, preveri količino goriva v rezervoarju, vozilo na daljavo odklene ali zaklene, …

Drugih sprememb Q5 Sportback v primerjavi s Q5 ni doživel. Tudi ni potrebe, saj bo v takšni podobi lahko stopil ob bok Mercedesovi in BMW-jevi konkurenci, ki sta s to obliko že uveljavljena igralca na trgu. To pomeni, da ima Audi pri nas le še več možnosti utrditi vodilni položaj med tremi nemškimi premijskimi znamkami, ko je govora o tržnem deležu pri nas, četudi bo v Slovenijo pripeljalo zgolj 70 primerkov Q5 Sportbacka. Zanj bo potrebno odšteti najmanj 49.730 za različico 35 TDI, za štirikolesni pogon še dodatna dva tisočaka. Ob najšibkejšem dizlu (120 kW/163 KM) sta naprodaj še zmogljivejša z oznakama 40 TDI quattro (150 kW/204 KM) in 50 TDI quattro (210 kW/286 KM). Ponudba bencinskih motorjev se prične z različico 45 TFSI quattro (195 kW/265 KM) in se nadaljuje z dvema priključnima hibridoma 50 TFSI quattro (220 kW/299 KM) in 55 TFSI quattro (270 kW/367 KM). No, tudi Sportback je naprodaj z oznako S, in sicer s trilitrskim turbodizlom (251 kW/341 KM), ki navor na cesto prenaša preko štirikolesnega pogona. Resda je pri SQ5 nazivna moč manjša kot pri 55 TFSI, vendar je slednji zaradi hibridnega pogona tudi več kot 200 kilogramov težji in ga SQ5 pri pospeševanju prekaša (5,1 sekunde od 0-100 km/h).

Seveda je tudi Q5 Sportback lahko za doplačilo opremljen s prilagodljivim zračnim vzmetenjem, ki omogoča prilagajanje odmika od tal v višini do šest centimetrov.

Udobje, asistenčni sistemi, materiali in vse druga v Sportbacku ni nič drugačno kot v Q5. Ob pregledu podatkov je manjša odstopanja spoznati pri velikosti prtljažnika. V Sportbacku ta namreč pogoltne za 410 litrov prtljage, kar je za deset litrov manj kot v Q5. Nekaj večja razlika je pri meritvah ob zloženi zadnji klopi. V tem primeru prtljažnik meri 1.480 litrov ali 40 litrov manj. Manj prostora pod prtljažnimi vrati je zaradi namestitve baterije tudi pri priključnem hibridu. Pri tej različici je dno prtljažnika poravnano z nakladalnim robom, prtljažnik pa meri 455 litrov oziroma 1.365 litrov pri zloženi zadnji klopi.

Carglass

Sicer je hibrid opremljen z baterijo kapacitete 14,4 kWh, sistem pa omogoča vožnjo zgolj na električno energijo tudi do 140 kilometrov na uro. Priključni hibrid je serijsko opremljen s 7,4-kW polnilnikom, kar pomeni, da se baterija na hitri polnilnici napolni v dveh urah.

Sebastijan Zorenč

EVO 093
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta