GLASUJ ZA SLOVENSKI AVTO LETA 2022
Mercedes-Benz C 300 e (Kraftstoffverbrauch kombiniert: 1,6-1,3 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 36-29 g/km; Stromverbrauch kombiniert: 22-20 kWh/100 km (vorläufige Werte)); designo selenitgrau magno; Leder Nappa sienabraun/schwarz; AMG Line + Nightpaket; Komfortfahrwerk; DC-Laden // Mercedes-Benz C 300 e (combined fuel consumption: 1.6-1.3 l/100 km; combined CO2 emissions: 36-29 g/km; combined energy consumption: 22-20 kWh/100 km (preliminary values)); designo selenite grey magno ; Nappa leather sienna brown/black; AMG Line + Nightpaket; Comfort suspension; DC charging

Razred C še petič

Tudi k nam je pripeljala peta generacija razreda C, seveda tako v limuzinski kot tudi v kombijevski različici. Sedaj tudi kot priključni hibrid, ter zgolj s samodejnim menjalnikom.

Trenutno je razred C pri nas naprodaj kot limuzina in kombi z bencinskimi in dizelskima motorjema. Kmalu pa bo na voljo tudi kot priključni hibrid.

Pravzaprav se je pravo rojstvo Baby Benza pričelo že leta 1982, ko je Mercedes prvič predstavil model 190, ki je veljal za najmanjši model in ta primat držal tudi s svojim naslednikom, razredom C, vse dokler ni pripeljal razred A. Torej, leta 1993 je C je nasledil model 190, v petih generacijah pa so jih prodali več kot deset milijonov.

Čeprav četrti generaciji, kljub svojim avtomobilskim letom, ni bilo kaj veliko očitati. A po sedmih letih je napočil čas za naslednika. In kaj bi drugega pričakovali, kot pa da je novinec od predhodnika še boljši, varnejši, udobnejši, …

Carglass

Sodeč po zunanjih dimenzijah se ni kaj veliko spremenil, tudi oblikovno bi prej rekli, da gre za nadgradnjo četrte generacije. A je s prednjo masko in žarometi postal še molj markanten, oblikovalski slog zadnji luči pa je nekako nasledil iz večjih modelov. Pri Mercedesu namreč najsodobnejšo tehnologijo in oblikovalske smernice prenašajo na  manjše modele, ki so tudi zaradi tega tako napredni. Razred C je tako dobil najnaprednejše tehnologijo LED osvetlitve za še več varnosti in boljšo osvetlitev. Rajdni krog je zavoljo krmiljenja zadnjih koles zmanjšan na vsega manj kot enajst metrov. Do hitrosti 60 km/h se zadnja kolesni par obrača do kota 2,5 stopinje v smer obračanja prednjih koles, kar pomeni več okretnosti. Vse različice so opremljene z 48-voltno napeljavo, zato ne glede na izbran motor, vse različice veljajo za mehke hibride. Nič več ne bo potrebno posegati po prestavni ročici, saj z bencinskim ali dizelskim motorjem deluje le še samodejni menjalniki. Oktobra bo prvič naprodaj še različica All Terrain – ta je bila doslej znana le za razred E. Od običajne kombijevske različice bo višja za štiri centimetre, seveda opremljena s štirikolesnim pogonom in dvema dodatnima voznima programoma Offroad in Offroad+.

V oktobra bo v prodajne salone pripeljala še terensko usmerjena različica All Terrain.

Notranjost je v vseh Mercedesih elegantna ne glede na izbran paket opreme. V razredu C je osrednji informacijski zaslon postavljen na osrednjo konzolo in obrnjen proti vozniku pod kotom šestih stopinj. Seveda je digitalizirana tudi instrumentna plošča, za dodatno svežino skrbijo tudi na novo oblikovana stikala in ventilacijske šobe. Več je tudi prostora v kabini, predvsem na zadnji klopi, saj je medosna razdalja za 2,5 centimetra daljša v primerjavi s predhodnikom. Pri kombiju je za 30 litrov večji tudi prtljažni prostor, kar tudi ni zanemarljiv podatek. Je pa slednji manjši pri priključnem hibridu, ki bo konec leta našel mesto pri slovenskih prodajalcih vozil Mercedes-Benz. Vseeno je dno prtljažnika povsem ravno in ne tako stopničasto kot v razredu E. Pod prtljažnikom je namreč skrita baterija velikosti 25,4 kilovatnih ur. Torej je dvakrat večja kot pri večini priključnih hibridov na trgu. To pomeni tudi zelo uporabno avtonomijo na elektriko, saj zmore ta priključni hibrid po novem WLTP standardu prevoziti sto kilometrov vožnje zgolj na električni pogon in to do najvišje hitrosti 140 km/h. Sprva bo naprodaj s pogonom na zadnja kolesa, drugo letu tudi s štirikolesnim pogonom.

Notranjost je tudi v zadnji generaciji razreda C elegantna. Zaslon večfunkcijskega informacijskega sistema je postavljen na osrednjo konzolo.

V primerjavi s predhodnikom je novinec tudi serijsko veliko bolje opremljen. Pri slovenskem uvozniku, podjetju Autocommerce, pravijo, da je v vstopnem modelu za kar 8.500 evrov več serijske opreme. Kljub temu so pripravili prodajno akcijo za vstopni bencinski model C180. Zanj je namesto 45.900 evrov, sedaj potrebno odšteti 38.990 evrov. Žene ga 1,5-litrski prisilno polnjen bencinski agregat (125 kW/170 KM) z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom s pretvornikom navora, s paketom zunanjosti in notranjosti Avantgarde, zadnjo generacijo MBUX sistema in 11,9-palčnim zaslonom, … Za tako opremljenega in gnanega kombija, je cena za tisočaka višja. Pri dizelskih različicah akcijska cena velja za C220 d (147 kW/200 KM), zanjo je namesto 51.900 evrov, potrebno odšteti 43.990 evrov, oziroma tisočaka več za kombi.

EVO 093
Digitalna izdaja
Nakup preko spleta