Ford predstavil novega Rangerja

Ford je predstavil četrto generacijo najbolje prodajanega pick-upa v Evropi. Tokrat oblikovno bliže večjemu F-150.

Pri snovanju novega Rangerja, so pri Fordu upoštevali mnenja tudi 5.000 naključno izbranih lastnikov Fordovega pick-upa prejšnjih generacij, med katerimi je bilo kar precej obrtnikov, pa tudi posameznikov, ki veliko stavijotudi na preživljane prostega časa v naravi. Pri Fordu pravijo, da je bila ta izkušnja zelo dobrodošla, saj so na ta način pridobili kar nekaj koristnih informacij. Te so koristile tudi pri izboljšanju terenskih zmogljivosti in uporabnosti, saj ta segment vozil že dolgo ne predstavlja le zgolj delovnega stroja, ampak neke vrste način življenja. Seveda je bilo tudi kar nekaj želja po povečanju digitalizacije in povezljivosti. In nenazadnje tudi nekaj pripomb na zunanjost.

Tako je poslej novi Ranger navzven prepoznaven tudi po LED svetlobnem podpisu v obliki črke ‘C’ in novo zasnovane maske motorja. Že na prvi pogled je videti širše, navsezadnje so inženirji razširili kolotek za 50 milimetrov, prav toliko je daljša medosna razdalja. Širši kolotek bo posebej dobrodošel za posameznike, ki redno prevažajo večje količine tovora, daljša medosna razdalja pa posledično pomeni boljše terenske zmogljivosti s čimer so povečali vstopni in izstopni kot za lažje premagovanje preprek na terenu. Inženirji so za voljo boljših lastnosti vožnje zunaj urejenih cestišč blažilnike sedaj namestili na zunanjo stran letvene šasije, še zmeraj pa bosta na voljo dve različici štirikolesnega pogona.

Seveda pri Fordu niso pozabili na uporabnost kesona, saj so v njegove stranice namestili 220-Voltno vtičnico, nova so drsna pritrdišča za zatezne trakove, vrata kesona pa se z novo zasnovo poslej lahko uporabljajo kot delovna površina ter kot pomožna stopnica za lažji dostop do kesona ob integrirani stopnici v odbijaču.

V notranjosti kabine, ta bo na voljo kot enojna ali dvojna, je poudarek seveda na digitalizaciji in povezljivosti. Povsem digitalizirana je instrumentna plošča, družbo ji dela 10,1- ali 12-palčni zaslon na dotik (odvisno od paketa opreme) info-zabavnega sistema Sync 4. Na tem zaslonu je mogoče spremljati tudi pogled 360 stopinjske kamere. Za povezljivost skrbi Fordova aplikacija FordPass, ki jo poznamo že iz drugih Fordovih modelov. Ta lastniku vozila preko mobilnega telefona na daljavo omogoča nastavitev temperature v vozilu, dvig ali spust stekel, posreduje obvestila o servisnih intervalih, omogoča tudi pogovor s Fordovim tehnikom o morebitnih težavah.

Nekaj novosti se nahaja tudi pod pokrovom motorja, kjer je poslej prostor tudi za trilitrski turbodizel V6, ki tako dela družbo dvema dvolitrskima dizelskima štirivaljnikoma z enim oziroma dvema turbopolnilnikoma. Na nekaterih trgih bo naprodaj tudi z 2,3-litrskim bencinskim motorjem. Prav tako bo tudi nova generacija Rangerja na voljo v izvedenkah Wildtrack in Raptor.

Čeprav je bil novi Ranger predstavljen pred nekaj dnevi, bo nanj potrebno nekoliko počakati, saj bodo prvi primerki na voljo šele v začetku leta 2023. Ranger je v četrto postal globalni avtomobil in bo kot tak tudi osnova za Volkswagnovega Amaroka, saj je nemški proizvajalec sodeloval tudi pri samem razvoju.