Peugeot 308 naprodaj pri nas v začetku prihodnjega leta

Polprevodniki v zadnjem letu krojijo avtomobilsko industriji. Peugeot ni izjema, a kljub zamudi najavlja začetek prodaje težko pričakovane 308-ice tudi pri nas

Tokrat so pri uvozniku, podjetju Emil Frey, pripravili statično predstavitev 308-ice. In priznati je potrebno, da je požela številne pozitivne vtise med novinarskimi kolegi. Je namreč modno oblikovana, prostornejša in sodobna.

Kljub dejstvu, da križanci in športni terenci vse bolj nadomeščajo klasično kombilimuzinsko in limizinsko zasnovo, Peugeot vztraja pri tradicionalni petvratni kombilimuzinski različici in njeni kombijevski izpeljanki. Tokrat smo imeli priložnost videti in otipati le kombilimuzino, ki je v primerjavi s predhodnico v dolžino zrasla za kar 10,5 centimetra. Skupna dolžina tako znaša 436 centimetrov, ob tem je s 267 centimetri daljša tudi medosna razdalja. Prav zaradi tega je prostora za noge potnikov na zadnji klopi več, še bolj prepričljivo pa deluje na prednjih sedežih. Oblikovalski minimalizem v Peugeotih ni novost, so pa stikala zamenjala prestavno ročico samodejnega menjalnika, digitalizacija ni zaobšla niti instrumentne plošče, povsem nov je vmesnik informacijskega zaslona, ki sedaj ponuja menije tudi v slovenskem jeziku. Novi 308 prinaša tudi nekaj novosti s področja varnostne opreme, saj bo to prvi Peugeot opremljen s sistemom za preprečevanje naleta zadaj, tempomat pa bo premogel tudi funkcijo samodejnega prehitevanja na avtocesti in upočasnjevanja vožnje v ovinkih.

Sprva bo naprodaj z 1,2-litrskim bencinskim motorjem z močjo 81 kW (110 KM) ali 96 kW (130 KM) ter 1,5-litrskim turbodizlom z močjo 96 kW (130 KM). Močnejši bencinski agregat in turbodizel bosta na voljo tudi v kombinaciji s samodejnim menjalnikom. Predvidoma marca, se bo kombilimuzini pridružila še kombijevska različica, med tem ko je priključnega hibrida pričakovati konec leta. Slednji bo ponudil dve možnosti motorizacije, v obeh primerih elektromotor v kombinaciji z 1,6-litrskim bencinskim agregatom. Zmogljivejša različica bo razvajala s 162 kW (225 KM) in manj zmogljiva 132 kW (180 KM) sistemske moči.

Carglass

Cene zaenkrat še niso znane in jih pričakujemo ob uradnem pričetku prodaje. Je pa znano, da hišni emblem v sredini prednje maske izdelujejo prav v Sloveniji, kot tudi matrične prednje LED žaromete.