Dacia Spring prihodnje leto

Urbani križanec zgolj z električnim pogonom

Gre za povsem nov model, ki se uvršča v segment majhnih mestnih križancev. Na pogled zelo všečen, tehta zgolj 950 kilogramov, namenjen pa je tako fizičnim osebam kot podjetjem. Po podatkih standarda WLTP malček zmore s polno baterijo prevoziti do 230, oziroma 305 kilometrov, če upoštevamo mestni cikel vožnje. Pri Dacii so mnenja, da bi to moralo zadostovati za teden dni vožnje, saj po statističnih podatkih o povprečni dnevni razdalji vožnje v Evropski uniji ta redko presega 30 kilometrov dnevno.  Springa poganja elektromotor z močjo 33 kilovatov (45 KM), ki se napaja iz 27,4 kilovatne baterije. Ne gre ravno za izobilje moči, a to pravzaprav tudi ni cilj tega vozila.

Sicer je v Springu, ta meri v dolžino 370 in v širino 170 centimetrov, prostora za štiri osebe. Serijska oprema šteje ročno klimatsko napravo, radijski sprejemnik z Bluetooth tehnologijo, priključkom USB, dnevne LED luči in 14-palčna kolesa.  Na voljo so tudi trije paketi opreme: Comfort, Comfort Plus ter Business. Še posebej zanimiv je paket Business, ki se od ostalih razlikuje po nekoliko bolj robustnih sedežih, saj so pri Dacii mnenja, da bo zanimiv predvsem za podjetja, ki se ukvarjajo z najemi vozil, ki potrebujejo bolj trpežne sedeže v vozilih. Omenjen paket opreme šteje tudi Conectivity Box , torej programsko opremo namenjeno prav dejavnosti najema vozil (car-sharing). Nekoliko kasneje se bo Springu pridružila še tovorna izvedba, ki naj bi bila zanimiva predvsem za podjetja, ki se ukvarjajo z mestno dostavo. Pri Dacii bodo naročila za Springa pričeli sprejemati naslednje leto poleti, prva vozila pa bodo na ceste zapeljala predvidoma jeseni 2022. Redna cena znaša 16.240 evrov, s trenutno veljavno subvencijo eko sklada, pa slabih 13 tisočakov.