Porsche Slovenija uspešno v 2021

Kljub težavam z dobavami vozil, so pri znamkah uvoznika Porsche Slovenija lahko zadovoljni s prodajo v letošnjem letu

»V svetovni avtomobilski industriji manjka kar osem milijonov vozil na trgu, katerih vzrok je so polprevodniki z njimi povezane dobave. S to težavo se srečujemo vsi avtomobilski uvozniki in se bomo tudi v prvi polovici prihodnjega leta«, je z napovedjo pričel poslovno tiskovno konferenco Martin Wieneroither, eden izmed dveh direktorjev podjetja Porsche Slovenija, ki je uvoznih vozil Audi, Seat, Cupra, Škoda in Volkswagen.

Danilo Ferjančič, prav tako direktor družbe, je razkril, da so si v letošnjem letu s približno 17.000 prodanimi osebnimi vozili odrezali tretjino kolača celotnega slovenskega trga in nadaljeval: »V lanskem oktobru smo imeli 4.000 vozil na zalogi, v enakem časovnem obdobju letos pa le 250.«. To je le dokaz, s kakšnimi težavami se srečujejo trgovci z novimi avtomobili nasploh. Ferjančič je omenil tudi trg električnih vozil, ki bo letos štel približno 1.800 vozil, kar 600 od teh prihaja prav iz prodajnih salonov znamk, ki jih zastopa Porsche Slovenija.

Znamka Volkswagen je v prvem četrtletju letošnjega leta poslovala izjemno dobro, prve težave z dobavami pa so se pričele že v drugem četrtletju in se nadaljujejo v drugo polovici leta. Direktor znamke Volkswagen, Marko Škriba, pa vseeno poudarja, da bodo letošnje leto zaključili na prvem mestu med avtomobilskimi znamkami pri nas. S prihodom novih vozil, pa pričakujejo uspešno poslovanje tudi v 2022.

Najbolj rastoča znamka pod okriljem podjetja Porsche Slovenija v letošnjem letu, je Audi. Franci Bolta, direktor znamke, razkriva, da so s 1.800 sklenjenimi prodajnimi pogodbami dosegli rekordno prodajo v zadnjih desetih letih. Ta uspeh pripisuje tudi znižanju davka na motorna vozila, ki je stopil v veljavo v začetku letošnjega leta in so dražja vozila sedaj dostopnejša kot so bila v lanskem letu. V prihodnjem letu kanijo prodati okoli 1.600, od tega 15 odstotkov električnih vozil.

Tudi Edvard Strajnar, direktor znamke Seat in Cupra, se lahko pohvali z dobrimi rezultati, saj so v prvi polovici leta dosegli celo štiri odstotni tržni delež, na koncu leta pa pričakujejo, da bo ta pol odstotne točke višji kot je bil lani. In tudi za prihodnje leto pričakuje dobre poslovne rezultate tudi z znamko Cupra, saj bosta pripeljala najzmogljivejši Formentor (390 KM) in električni Born s 540 kilometri dosega z enim polnjenjem.

Škoda je letos začasno zasedala celo drugo mesto po številu prodanih vozil pri nas. Leto bodo zaključili na tretjem mestu s kar 7.000 podpisanimi podajnimi pogodbami in 5.900 dobavljenimi vozili. Petr Podlipny, direktor znamke Škoda, pa ni v skrbeh glede zanimanja kupcev za vozila Škoda v prihodnjem letu, saj bodo na trg pripeljali prenovljen Karoq ter Enyaq kot kupe, RS in Sport Line.

Pri Porsche Slovenija so med avtomobilskimi uvozniki tudi najaktivnejši glede razvoja elektromobilnosti nasploh. Z znamko Moon so vse bolj uveljavljeni na trgu, vse več je polnilnic, s podpisom pogodbe o sodelovanju s Petrolom, pa bodo Moon Charge polnilnice tudi na bencinskih servisih našega največjega podjetja z derivati.