Tudi po novem znova Fabia

Škoda je tudi na naš trg pripeljala novo generacijo Fabie, ki predstavlja vstopnico v svet družinskih vozil češkega avtomobilskega proizvajalca. Prva generacija Fabie je pripeljala pred 22-imi leti , v treh generacija pa je Škoda prodala 4,5 milijona primerkov tega modela.

Fabia je prvič postavljena na modularno platformo MQB-Ao, ki je plod razvoja znamke Volkswagen. Tudi zato je Fabia v primerjavi s predhodnico zrasla v dolžino za enajst centimetrov in meri 411 centimetrov. Oblikovno izžareva več dinamičnosti, ki je z ostrimi oblikami prednjih žarometov zadnjih luč v LED tehnologiji še toliko bolj poudarjena. Medosna razdalja je sedaj daljša za skoraj deset centimetrov, prav tako je avtomobil za pet centimetrov širši. Dodani centimetri pomenijo tudi več prostora v kabini, prav tako je za 50 litrov prostornejši prtljažni prostor, ki sedaj zmore pogoltniti za 380 litrov prtljage.

Prostornejša notranjost je sedaj ergonomičnejša in oblikovno prijetna. Osrednji info-zabavni zaslon diagonale 9,2 palca je postavljen na vrh armaturne plošče, Slednja pa je v spodnjem delu oblazinjena s kontrastnimi šivi. Za prijeten občutek skrbi tudi ambientna osvetlitev ter kromirani vstavki. Na voljo so trije paketi opreme ter posebna različica First Edition. Prav tako je Fabia dobila nekatere rešitve, ki so bile v domeni večjih in dražjih vozil kot so ogrevano vetrobransko steklo, usnjen dvokraki volanski obroč, prav tako ne manjka niti dvopodročna klimatska naprava z ventilacijskimi šobami tudi za potnike na zadnji klopi.

Škoda četrti generacije Fabie namenili pet sodobnih bencinskih motorjev z močjo od 48 kilovatov (65 KM) do 110 kW (150 KM). Prav vsi motorji so varčnejši, najmočnejši agregat je na voljo v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom DSG, tisti pod njim (110 KM) pa s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim DSG menjalnikom. Pri šibkejših treh agregatih za prenos moči skrbi petstopenjski ročni menjalnik. Za doplačilo si lahko kupec omisli tudi športno podvozje, del katerega so 15 milimetrov krajše in čvrstejše vzmeti. Tisti, ki morajo dnevno prevoziti slabše poti, pa je na voljo paket za terene, ki šteje za 15 milimetrov višji odmik od tal od serijskega podvozja.

Vstopna cena za Fabio znaša 13.695, za najzmogljivejšo pa 18.327 evrov. Vendar že prvi nivo opreme imenovane Active premore na svojem spisku funkcijo samodejnega zaviranja v sili, digitalni audio sprejemnik, ogrevani zunanji ogledali, pomoč pri speljevanju v klanec, LED osvetlitev spredaj in zadaj, 6,5-palčni osrednji zaslon z upravljanjem na dotik, …