Renault razkril Australa

V zadnjih mesecih so Australa razkrivali po delih in s tem stopnjevali napetost. Sedaj je jasno – Austral je naslednik Kadjarja in želi biti uspešnejši od predhodnika

Po besedah Luce de Mea, prvega moža Renaulta, je Austral čistokrvni predstavnik razreda C in predstavlja to, kar bi naj športni terenec tega segmenta ponudil in kaj zmore v tem trenutku pokazati Renault.  Novinec je postavljen na povsem novo platformo CMF-CD, ki omogoča več prostornosti, povezljivosti in udobja. Vodilni mož Renaulta poudarja sodobnost pogonskih agregatov ter oblikovalske smernice, ki niso le trendovske, pač pa skrbijo tudi za boljše počutje potnikov.

Oblikovalci so želel zunanjosti in notranjosti vozila dodati nekaj posebnega, a vseeno prepoznavnega. Nov oblikovalski jezik izraža predvsem prednji del z LED žarometi in novim velikim logotipom. Še bolj so pri Renaultu presenetil z obliko notranjosti. Armaturna plošča z dvema digitalnima zaslonoma in podaljškom osrednje konzole se kaže v luči sodobnosti, morda celo futurizma. Nadgrajen informacijski sistem v Australu se imenuje OpenR-Link ponuja optimizacijo glasovnega upravljana, odlično grafiko in projekcijo na prednje steklo, tudi povezavo z Googlom. Volanski obroč je prirezan, zapestje desne roke pa je mogoče položiti na pomični naslon, ki omogoča lažje brskanje s palcem po digitalnem osrednjem zaslonu. Veliko pozornosti so namenili podrobnostim in kakovosti izdelave. Austral v dolžino meri 451 centimetrov, kar je celo kakšen centimeter več kot na primer Peugeot 3008 ali kakšen drugi konkurent. V notranjosti sta v ospredju ergonomija in prostornost, tudi za potnike zadaj, saj je zadnja klop vzdolžno pomična v dolžini 16 centimetrov, prtljažni prostor pa meri do 575 litrov.

Z novo platformo Austral prinaša drugo generacijo hibridnega pogona E-Tech, ki omogoča sistemsko moč do 146 kW (200 KM). Za pogon polnega hibrida skrbita povsem nov 1,2-litrski prisilno polnjen bencinskim motor in elektromotor, slednji električno energijo jemlje iz 1,7 kWh baterije. Po besedah Renaultovih inženirjev, naj bi druga generacija polnega hibrida omogočila porabo 4,6 litra bencina na sto prevoženih kilometrov in izpust le 105 g/km ogljikovega dioksida.  Austral bo s tem termičnim motorjem opremljen tudi kot blagi hibrid, seveda na osnovi 48-voltne tehnologije, moč motorja pa bo znašala 96 kW (130 KM). Pri močnejši različici blagega hibrida (103 kW/140 KM in 118 kW/160 km) se bo vrtel 1,3-litrski štirivaljni prisilno polnjen motor, ki je bi razvit v sodelovanju z Daimlerjem. Renaultov sistem 4control poznamo sicer že od leta 2008, vendar novi športni terenec prinaša tretjo generacijo štirikolesnega krmiljenja, ki zmore do pet odstotkov spreminjati tudi vertikalni nagib koles ob seveda že prej znanem obračanju zadnjih koles v obratno smeri prednjih koles hitrosti 50 kilometrov na uro ter v smeri prednjih koles nad omenjeno hitrostjo, v prid boljši legi na cesti. 

Austral bo k nam menda pripeljal jeseni. Cene zanj seveda še niso znane, a ko izvemo kaj več tudi o cenah, vam posredujemo tudi te informacije.