Cenovno ugodna Dacia Jogger

V tem trenutku zagotovo najcenejši sedem sedežni družinski avtomobil, ki hkrati daje tudi videz športnega terenca

Dacia z Joggerjem načrtuje nadaljevanje svoje uspešne poti, saj so do sedaj v 44 državah prodali že sedem in pol milijona avtomobilov. Jogger z značilnim obrazom in svetlobnim ‘Y’ podpisom dnevnih luči predstavlja nekakšno kombinacijo kombilimuzine, velikoprostorca in terenca (vsaj po videzu). V osnovi je sicer na voljo kot petsedežnik, za doplačilo pa ponuja tudi tretjo vrsto sedežev (900 evrov). Platformo  CMF-B, ki je bila prvič uporabljena za modela Sandero in Logan, si med drugim deli tudi z Renaultovima Cliom in Capturjem. V dolžino meri 455 centimetrov, medosna razdalja pa znaša 290 centimetrov, kar za segment C zagotavlja precej prostornosti, še posebej v prtljažnem prostoru. Slednji pri sedmih sedežih meri 160 litrov, a če se zadnja vrsta sedežev odstrani pogoltne za dobrih 780 litrov prtljage. Pri zloženi drugi vrsti sedežev se prostornina lahko poveča na kar 1.819 litrov. Tako lahko v prtljažniku najdejo prostor tudi predmeti širine enega- in dolžine dveh metrov.

Inženirji niso pozabili na odlagalne površine, teh je v vozilu skupaj za 24 litrov. Pri Dacii pravijo, da ima uporabnik na voljo kar 60 kombinacij zlaganja in odstranjevanja sedežev. Pred B stebričkom se nahaja štiri centimetrska stopnička, ki Joggerja ne poviša le navidezno, ampak se to pozna v nekoliko višjie postavljeni drugi in tretji vrsti sedežev. Notranjost je po pričakovanju precej enostavna, predvsem pa funkcionalna. Instrumentna plošča je analogna, na osrednji konzoli je serijsko je vgrajen osempalčni zaslon na dotik. Zaradi cenovne privlačnosti, je Jogger opremljen le z osnovnimi varnostno-asistenčnimi sistemi, ne glede na izbran paket opreme.

Sicer je Jogger pri nas na voljo s tremi paketi opreme – Essential, Comfort in Extreme, s šestimi barvami ter z dvema motorjema. Ponudbo slednjih dveh sestavljata prisilno polnjeni litrski trivaljnik, ki zmore 81 kW (110 KM) in je sposojen iz Renaultovega Megana, ter bencinski litrski ECO-G (74 kW/101 KM) tudi z možnostjo vožnje na  zemeljski plin. Oba motorja sta na voljo le s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in svojo moč prenašata na prednji kolesni par. Nekoliko kasneje se bo motorni paleti pridružil še hibridni pogonski sklop – torej bo Jogger prva Dacia s takšni pogonskim sklopom. Hibridna različica bo opremljena s samodejnim menjalnikom. Kdaj točno bo slednja ugledala luč sveta, v tem trenutku še ni znano, pri Dacii pa predvidevajo, da se bo to najbrž zgodilo naslednje leto.

Za vstopnega Joggerja s petimi sedeži in bencinskim motorjem je potrebno odšteti 15.390 evrov, za vstopnega z ECO-G (kombinacija bencina in plina) motorjem pa 15.090 evrov. Pri slovenskem uvozniku vozil znamke Dacia upajo, da bodo kljub vsem težavam z dobavami uspeli realizirati plan prodaje – ta znaša med 300 in 400 vozil Jogger. Od tega pričakujejo, da delež pogona kombinacije bencin/plin znašal polovico celotne prodaje. Naj le omenimo, da imajo že ob začetku prodaje 150 Joggerjev že prodanih.