Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio


Warning: A non-numeric value encountered in /home/evomag94/public_html/wp-content/themes/15zine/library/core.php on line 4208

Ferrarijeva vpletenost v razvojni proces se kaže v številkah, ki se jih niti AMG ali divizija M ne bi sramovala. Je to končno Alfa, na katero ves svet čaka že od pamtiveka?

Pogovarjanje s samim s seboj je po nekaterih merilih znak, da je s človekom nekaj resnično narobe. A z diktafonom drugače pač ne gre, pa čeprav to, kar sem si povedal, zveni skoraj malce ‘noro’. Po nekaj prvih krogih z novo Alfo sem iz sebe spravil tole: “Zdi se, da je v novi Giulii Quadrifoglio kar precej Ferrarija.” In to je vsekakor dobra stvar. Ko je Alfa lani prvič pokazala novo Giulio, je marsikomu narasel srčni utrip, saj je bila videti fantastično in nekatere podrobnosti so bile skoraj neverjetne. Pogon zadnje osi, dvojno prisilno polnjen V6, 375 kilovatov (510 KM), 600 njutonmetrov navora, aktivna ustnica prednjega spojlerja, čas na Nürburgringu 7:39.0 … seznama kar ni hotelo biti konec.

Alfa Romeo Giulia QV

Podatki so bili tako nenavadni, že skoraj znanstvenofantastični, da se je našlo kar nekaj opazovalcev, ki so nejeverno gubali čelo, saj se je v preteklosti že nič kolikokrat zgodilo, da se je tako izredno dobro zamišljena ideja kaj kmalu izkazala za popoln polom. Ni jih malo, ki še vedno mislijo, da Alfa 4C ni nič drugega kot vzbujanje pozornosti. Lahko bi celo dejal, da je Alfa Romeo v avtomobilskem svetu kot nekakšna primadona, ki ji kronično primanjkuje pozornosti. Zato je še toliko bolj neverjetno, kaj vse sem povedal v diktafon. Skozi celotno nekajurno druženje z novo Alfo sem bil v stanju pripravljenosti, da bom zdaj-zdaj odkril kakšno grobo pomanjkljivost, ki bo v celoti porušila moje navdušenje, vendar se to preprosto ni zgodilo. Očitno gre res za prima balerino, vendar takšno, ki te navdaja z občudovanjem. Drugače povedano, gre za izjemen izdelek, takšen, ki je narejen po meri voznika.

Verjetno se že sprašujete, katere so tiste podobnosti s Ferrarijem. No, najbolj očitna je podobnost ročic obvolanskega prestavnega mehanizma. Veliki kosi hladnega, zaobljenega aluminija, pritrjeni na volanski drog, so mi padli v oči takoj, ko sem odprl vrata avta. Praktično so enaki kot tisti v Ferrariju 488 GTB, le da imajo tukaj nekoliko daljši hod. A zato dajejo še boljši občutek vpletenosti voznika v vožnjo. Nato so tukaj še: rdeč gumb za zagon motorja na volanskem obroču, zelo neposreden krmilni mehanizem in stikalo za nastavitev trdote blažilnikov …

Več preberite v tiskani izdaji Evo magazina (številka 69)!

 

 

EVO OCENA
Če bi Ferrari kdaj napravil limuzino
Brez ročnega menjalnika za Otok
4.5Končna ocena