Predstavitev vsake nove generacije je vedno poseben dogodek. V Los Angelesu so razkrili tančico z že osme generacije modela 911

Zgodba o uspehu traja že 55 let in danes zjutraj so na salonu v ZDA predstavili osmo generacijo najbolj prepoznavnega Porschejevega športnega avtomobila, modela 911, ki v tej generaciji nosi kodno oznako 992. Genski zapis se tudi tokrat ni spremenil – nov model ostaja jasna in na prvi pogled prepoznavna evolucija oblike, ki jo je izrisal že Butzi Porsche več kot pet desetletij nazaj. Še največ oblikovne svežine je spet na zadnjem delu, kjer je moč najti sorodnost z večjimi modeli.

Tudi zrasel menda ni nič več, zato pa je precej in opazno širši, saj so koloteki širši za 4,4 centimetra, s čimer so se pri Porscheju odrekli širši karoserijski verziji (za npr GTS, GT3, …). Seveda gre pri 992 tudi za na novo izpiljeno podvozje, nove blažilce, za po novem 20 in kar 21 palčna kolesa (zadaj) za več stika s podlago. Nujno – motorji so seveda trilitrski bokserski, šestvaljniki s prisilnim polnjenjem, kot običajno pa je tudi tokrat opazen prirastek pri moči. Model S, ki bo prvi na trgu (ob štirikolesno gnanem 4S), zmore zdaj 331 kW (450 KM), kar je precej več 22 kW (30 KM) od predhodnika. S tem je povezan tudi pospešek, ki je s 3,6 precej pod štirimi sekundami (z opcijskim Chrono paketom še 0,2 manj). Končna hitrost je zdaj opazno nad 300 km/h, saj doseže S kar 308 km/h. Ostali motorji prihajajo, zelo verjetno tudi hibridna verzija.

Menjalnik je povsem nov, osemstopenjski PDK, še vedno pa bo mogoče naročiti sedemstopenjskega ročnega, čeprav je menda še največ povpraševanja po tem prav v ZDA. Za zelo rezervirano povprečno porabo 8,9 litra je seveda zaslužen tudi menjalnik, hkrati seveda tudi spremembe v motorju, nov turbo polnilnik, vbrizgalni sistem, …
Tudi notranjost novinca je zdaj dodobra spremenjena, predvsem mnogo bolj digitalizirana, saj je analogen le še osrednji merilnik vrtljajev, desno in v isti višini od instrumetne plošče je nov 10,9 palčni zaslon PM sistema, pod njim je pet bližnjičnih stikal, osrednja konzola je ožja, ročke menjalnika poslej bistveno manjša.

Tudi več asistenčnih voznih sistemov je mogoče najti v novem 911 – od 460 stopinjskega pogleda, do aktivnega tempomata z možnostjo ustavitve in speljevanja, nočnega pogleda z IR kamero, pa vozni programi, med katerimi je zdaj tudi tisti za vožnjo po spolzki podlagi, … Bo pa novinec, ko bo končno na trgu, tudi kar nekaj dražji, saj pri Porscheju pravijo, da bi naj bil v Nemčiji za dobrih 8.000 evrov nad odhajajočim modelom.