ASX prekinja mit downsizinga

Kompaktni Mitsubishi je doživel resno prenovo. In se znebil nadušnega 1,6 litrskega motorja ter spet dobil štirikolesni pogon

Morda se vam ni zdel posebaj opazen na naših ulicah, toda ASX je za Mitsubishijevo evropsko izpostavo še kako pomemben, saj kar četrtino tega modela, ki je sicer tretji najpomembnejši za znamko, prodajo na stari celini. V Evropi pa itak prestavlja skoraj tretjino vse prodaje …

Da je na trgu že od leta 2010 bi kar težko verjeli, toda Mitsubishi je vendrle bolj konzeravitvna znamka, ki vsaj na stari celini nima prav široke palete. Sicer pa je kompaktni model, ki je bil vedno bolj križanec kot SUV, doselj že dvakrat na prenovo, vendar je šlo bolj za kozmetične popravke. Tokrat so go oblikovalci približali novim ali že prenovljenim modelom, saj je cel prednji del do A stebrička praktično nov, vkjučno s pokrovom motorja, žarometi, odbijačem, … Prenovljen je bil tudi zadek z LED lučmi in odbijačem, manj novosti pa je v notranjosti, kjer so oblikovalci dodali nekaj novih materialov, največja pridobitev pa je nov multimedijski sistem, ki je večji, hitrejši , odzivnejši, ponuja pa nekaj dodatnh funkcij, tudi povezljivosti.

Nedvomno je največja sprememba nov pogonski stroj, ki je poslej dvolitrski štirivaljnik s 110 kW (150 KM), ki je zamenjal 1,6 litrskega. Z njim pa (spet) prihaja k Mitsubishiju štirikolesni pogon s sklopko za vklop zadnje osi pred zadnjim diferencialom, ki jo lahko voznik tudi ročno vklopi (dvokolesni pogon) ali pa povsem blokira in tako vzpostavi stalen štirikolesni pogon z razmerjem razdelitve moči 50:50. Tudi samodejni menjalnik je mogoče naročiti (poleg petstopenjskega ročnega), le da je ta brezstopenjski CVT z možnost izbire prednastavljenih razmerij z ročkami ob volanu. No, teh dobrih 30 Nm se pozna, ASX je pecej bolj suveren pri pospeševanju, CVT pa seveda najbolje in najbolj udobno deluje pri zmernih obremenitvah.

So pa inženirji zdaj ASX-a spravili ob bok konkurenci tudi s kopico asistenčnih sistemov, med drugim tudi z sistemom za blaženje naleta kot pravijo, ki zaznava nevarnost na cesti in samodejno zavira.

Da se lahko končno nadejajo tudi dobre prodaje pa govori tudi dejstvo, da so pri slovenskem uvozniku končno uredli tudi dobre cene, saj je najugodnejši z zelo spodobnim novijem opreme zdaj na voljo že za manj kot 16 tisočakov.

More Stories
Koreja na visokih vrtljajih