Dovolj premijski, da upraviči ceno?

Audi A1 30 TFSI S tronic S line

A1 že navzven in tudi z notranjostjo jasno sporoča, da sodi v premijski segment. Vprašanje je le, če je to dovolj, da upraviči visoko ceno

fotografije Jure Kralj

Uvodne besede bi tokrat lahko oziroma moral nameniti videzu najmanjšega Audija v ponudbi, saj je v paketu S line videti resnično prepričljiv. Moram pa se obregniti ob oznako, ki na zadku opazovalcu sporoča moč pogonskega stroja. Z desetiškim oštevilčevanjem, povezanim z močjo motorja, so pri Audiju povzročili pravo zmedo. Ne verjamete? Oni dan me je prijatelj z velikimi očmi vprašal: “Kako hudiča so v ta mali avto spravili trilitrski motor?” V šali sem dejal, da so nekoliko podaljšali pokrov motorja in je nekako že šlo …

Zmedla ga je seveda oznaka 30, ki je nekoč z ločilom stala za šestvaljnikom. No, danes ta brez ločila označuje motorje z močjo od 81 do 96 kW (110 do 130 KM). Sam se s tem nekako ne morem sprijazniti in vem, da nisem edini te vrste.

Paket S line je tisti, zaradi katerega je videti A1 drugačen, poseben, celo premijski.
Težava je le, da je mogoče za ta denar kupiti Pola GTI.

Kakorkoli že, bolje, da se posvetim zunanjosti. Ob podrobnejšem pregledu gre resda za oblikovno evolucijo, vendar je paket S line tisti, ki iz A1 naredi športnika, pa čeprav ta z litrskim motorjem tega poslanstva ne more izpolniti. Ostre poteze in izdelava, ki že navzven izžarevajo dodano vrednost, dajejo opazovalcu vedeti, da A1 ni le eden izmed številnih predstavnikov iz segmenta majhnih avtomobilov. Pa čeprav je testni primerek postavljen na kolesa, ki s širino 195 mm ne sodijo v paket opreme S line. Nataknjena bi morala biti takšna, ki so za dva centimetra širša in bi bolje polnila blatniške izreze. Nekdo je očitno po pomoti …

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 83)

Peter Zorenč

Audi A1 30 TFSI S tronic S line
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni trivaljnik, 999 ccm, turbo CO2 111–108 g/km Moč 85 kW (116 KM) od 5.000 do 5.500 vrt./min Navor 200 Nm od 2.000 do 3.500 vrt./min Zmogljivosti 9,4 s (0–100 km/h), 203 km/h Teža 1.200 kg (71 kW/tono) Cena 24.280 EUR
Videz
Izdelava
Pogonski sklop
Cena
Številni dodatki s spiska doplačil
3.5
EVO OCENA