Lahkoten za življenje, pa tudi zabaven?

Audi A1 40 TFSI

Premijski malček se vrača s številnimi oblikovnimi novostmi. Je to dovolj, da se spoprime s konkurenco?

Nekako se mi zdi, da so bili tudi pri Audiju nad uspehom modela A1 presenečeni. Gre namreč za malčka s ceno družinskega kompaktneža. Ta je zajahal val uspeha, ki ga je pred tem povzročila BMW-jeva sodobna reinkarnacija Minija. Ponuja namreč številne možnosti personalizacije, ki nagovarjajo predvsem premožnejše kupce, željne manjših avtomobilov. Niti neustavljiv (nerazložljiv) porast povpraševanja po SUV-jih ni pretirano ogrozil segmenta najmanjših predstavnikov. In to razloži tudi veliko vloženega truda Audijevih mož v razvoj povsem nove generacije A1.

Podobno kot predhodnik si tudi novinec veliko tehnike deli s Volkswagnovim Polom (kot tudi različnimi Škodami in Seati), saj je zasnovan na enaki platformi. Pod motornim pokrovom si deli tudi večji del motorne ponudbe, dobršen del podvozja in seveda celotno električno arhitekturo. A vseeno je Polo zelo zadržan avtomobil in to velja tudi za različico GTI. No, na srečo je Audijevim snovalcem uspelo zarisati bolj vpadljivo podobo, ki se začenja na točki, kjer je svoje poslanstvo končal predhodni S1.

Nič čudnega, da pri Audiju trdijo, da je novi A1 resnično zabaven malček. Oblikovalci pri tem z veseljem pokažejo na trojček odprtin za dovod zraka nad prednjo masko. Če slučajno ne veste, naj bi te spominjale na legendarnega Sport Quattra. Menda tudi ob pogledu na avtomobil s strani nezamenljivo spominjajo na Ur-Quattra. Ja, seveda. In potem svizec zavije …

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 82)

James Disdale

Audi A1 40 TFSI
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.984 ccm, turbo Moč 147 kW (200 KM) pri 6.000 vrt./min Navor 320 Nm od 1.500 do 4.400 vrt./min Zmogljivosti 6,5 s (0–100 km/h), 235 km/h Teža 1.260 kg (117 kW/tono) Cena 26.500 EUR (ocena)
Videti je in daje tudi vtis kakovostnega izdelka
Zmogljivosti na visoki ravni
Kje je ostala zabavnost?
Manjka tudi ročni menjalnik
3
EVO OCENA