Audi dodaja limuzinsko trojko

Klasičnemu petvratnemu modelu z imenom A3 Sportback se bo v kratkem pridružila nekaj daljša limuzina

Tehnično se seveda tudi limuzina, ki bo na evropskih trgih od poletja naprej, naslanja na predstavljen in še zelo svež nov model A3. Seveda pa je limuzinska izvedba oblikovno drugačna in namenjena nekemu drugemu krogu kupcev.

Tako je s 4,5 metra dolžine pravzaprav že ne meji s srednjim razredom in je približno 15 cm daljša od petvratnega modela, hkrati pa s 1,82 m širine in 1,43 višine tozadevno identična. Pir Audiju pravijo, da so pridobili kar dva centimetra za glave potnikov – centimeter z nižjimi sedišči, dodatni centimeter pa z višjo strešno linijo. Seveda je ključnega pomena tudi prtljažnik – ta je seveda precej večji od Sportbacka, saj meri 425 litrov (SB – 380), nejgova povečjlivost in doselgjivost je pač omejena zaradi štirivratne konstrukcije.

Notranjost se tesno naslanja na manjši model, ravno tako kot ponudba multimedije, opreme in varnostnih sistemov. Tako je instrumentna plošča z osrednjim zaslonom MMI touch rahlo obrnjena proti vozniku. Zaslon meri v diagonalo 10,1 palca, serijsko omogoča prepoznavanje pisanja z roko in glasovno upravljanje, ki lahko opcijsko posega tudi po podatkih iz oblaka. Kombinirani instrument z 10,25-palčnim zaslonom za volanom je digitaliziran. V izvedbi Audi virtual cockpit plus pa meri 12,3 palca in ponuja tri različne načine prikaza.

Najbolj izpopolnjeni infotainment sistem v novi A3 limuzini je MMI navigacija plus, ki temelji na tretji generaciji modularne infotainment platforme. MIB 3 ima desetkrat večjo procesno moč, kot jo je imel prejšnji model; vozilo povezuje prek standarda LTE Advanced, potnikom pa prek dostopne točke za WLAN omogoča dostop do interneta z njihovih pametnih telefonov. MMI navigacija plus že serijsko omogoča številne storitve Audi connect, med drugim spletne prometne informacije, novice in dodatne informacije.

Povezovanje med A3 limuzino in pametnim telefonom omogočata tudi vmesnik Audi smartphone interface, ki mobilnike z operacijskim sistemom iOS ali Android prek tehnologije Apple Car Play ali Android Auto integrira v MMI, ter predal za telefon Audi phone box, ki telefon poveže z avtomobilsko anteno in ga lahko tudi indukcijsko polni. Poleg tega je mogoče A3 limuzino z Audi connect ključem prek pametnega telefona (Android) tudi odkleniti, zakleniti in zagnati.

Nova A3 limuzina prihaja na trg z dvema motorjema TFSI in enim TDI. Model 35 TFSI ima 1,5-litrski bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem in močjo 110 kW (150 KM) ter je na voljo v dveh izvedbah – z novorazvitim 6-stopenjskim ročnim in 7-stopenjskim S tronic menjalnikom. Ta agregat poleg tehnologije izklopa valjev v kombinaciji z menjalnikom S tronic, uporablja 48-voltni blagi hibridni sistem. Med zaviranjem regenerira energijo ter z navorom do 50 Nm pomaga motorju med speljevanjem in dodajanjem plina iz nizkih vrtljajev. Drugi TFSI motor, ki šele je litrski trivaljnik. Tudi motor 2.0 TDI s 110 kW (150 KM) deluje v kombinaciji s 7-stopenjskim S tronicom.

Nov model ponuja tudi tri verzije pdovozja – poleg serijskega še pasivno športno in podvozje z uravnavanimi blažilniki, ki je sicer tudi 10 mm nižje in lahko z njim voznik upravlja preo voznih programov. Tudi v tem modelu pa Audi obljublja visoko raven prečne dinamike s pomočjo računalnika, ki povezuje in koordinira delo vseh sklopov, ki skrbijo za lego na cesti.

Prvi na trgu bo hibridiziran 35 TFSI, ki bo veljal 29.800 evrov, cenejši model z litrskim motorjem sledi kasneje za 27.700, kar je približno tisočaka več kot velja pevratni model.

Preberite tudi
Kako živeti z avtomobilom v času koronavirusa?