Športni kupe s štirimi vrati je povzel novi oblikovalski jezik, prvič viden pri novi osmici pred tremi meseci. Sedaj obljublja še več dinamike na eni strani in več udobja na drugi

Bočno linijo tako zaznamuje dolg pokrov motorja, dolga medosna razdalja in kratki previsi, dinamično-kupejevsko podobo pa padajoča streha zadnjega dela nove sedmice. Druga generacija A7 namreč meri v dolžino le tri centimetre manj od petih metrov, medosna razdalja 293 centimetrov. Podatka, ki sama po sebi povesta veliko: prostornost in udobnost tega Sportbacka, ki bo v najvišji ravni opreme ponudil tudi led matrične žaromete z lasersko svetlobo.

Notranjost ponuja že nekoliko futuristično vzdušje. Digitalizacija je  poudarjena in po vzoru tiste iz A8, s katerim si sicer deli  tudi kar nekaj mehanskih sklopov, kjer je novi MMI uporabniški koncept z upravljanjem na dotik zamenjal vrtljivo stikalo. Na osrednji konzoli sta postavljena dva zaslona, zgornji velikosti 10,1 palca ponuja različne prikaze, spodnji, velikosti 8,6 palca pa služi za upravljanje s klimatsko napravo, sistemi udobja in pisanja besedil. Pred voznikom pa se pokaže 12,3-palčni digitalni zaslon, ki služi kot povsem po voznikovih željah prilagodljiva instrumentna plošča, tudi s prikazi navigacijske naprave.

Za doplačilo bo A7 naprodaj tudi s štirikolesnim krmiljenjem zadnje preme, pri katerem se bodo kolesa obračala celo do pet stopinj levo ali desno. Manjkalo ne bo niti zračno vzmetenje, za doplačilo si bo mogoče omisliti še znani zadnji športni diferencial pri štirikolesnem pogonu. Prav vsi pogonski agregati v A7 so opremljen z delno hibridno tehnologijo (MHEV), v prid udobju in boljšemu izkoristku. Z dvema V6 agregatoma prihaja tudi 48-voltni električni sistem. Ta omogoča enostaven izklop motorja še med premikanjem in hiter ter mehak zagon, seveda ob rekuperaciji energije do 12 kW pri zaviranju, ki jo lahko potem porabljajo drugi sistemi. S tehnologijo MHEV naj bi bila v realnih okoliščinah poraba goriva manjša za 0,7 litra. Ob začetku prodaje bo A7 gnan tudi s trilitrskim V6 TFSI motorjem, ki zmore 250 kW (340 KM) in vozilo z mesta do stotice požene v 5,3 sekunde. Preostali štiri- in šestvaljni motorji pa bodo sledili takoj po pričetku proizvodnje.

Na nemški trg bo sedmica predvidoma pripeljala konec februarja prihodnje leto, osnovna cena za motor 55 TFSI z S-tronic samodejnim menjalnikom pa bo znašala 67.800 evrov.