Audi Q2 1,6 TDI

Kaj pričakovati od najmanjšega športnega terenca v hiši? Ali sploh zmore upravičiti premijski sloves znamke?

Odgovore na zastavljeni vprašanji sem dobil šele po nekaj dneh druženja s Q2. Skromne zunanje mere, v dolžino meri zgolj 419 centimetrov, me na papirju niso prepričale. In če pomislim, da je ta kompaktni športni terenec celo za kak centimeter ali dva krajši od petvratnih kombilimuzin spodnjega srednjega razreda, res preseneti s prostorno notranjostjo. Pravzaprav je prostora podobno veliko kot v Q3, s katerim si deli platformo. Položaj za volanom je pravilen, sedež ponuja za ta razred dovolj dolg sedalni del, ergonomija nasploh je tipično audijevska.

audi-q2

Najmanjši Audijev kompaktni športni terenec prepriča z dinamičnostjo, ki je večini konkurentom tuja.

Zaradi kompaktnih mer je iznajdljiv v mestnem vrvežu, še bolj od konkurence pa prepriča na zaviti cesti. Višje težišče ne zmoti, saj nagibanja karoserije v ovinkih ni preveč. Prednji kolesni par presenetljivo dolgo vztraja v zastavljeni smeri, tudi takrat, ko sem že pričakoval kakšen zdrs, sta obe pnevmatiki grizli v asfalt. Volanski mehanizem je dobro obtežen, vrhunsko neposreden, toda elektromehanske podpore s tisto sterilnostjo posredovanega občutka le ne more povsem prikriti. Usklajeno delujejo tudi blažilniki in vzmeti, zato ni nobenega udarjanja na slabem cestišču. Četudi z najšibkejšim turbodizlom, zmore ravno še zagotoviti nekaj dinamike, saj motor podaja navor v relativno širokem območju vrtljajev.

V smislu dinamičnosti Q2 zagotovo prednjači v svoji konkurenci, tudi glede udobja je verjetno povsem na ali vsaj tik pod vrhom. Seveda je treba pri premijskem avtomobilu upoštevati tudi višjo ceno, ki jo Q2 upravičuje še s kakovostno izdelavo in materiali.

Audi q2

Notranjost je urejena, predvsem pa ponuja – skromnejšim zunanjim meram navkljub – dovolj prostornosti, še posebej za potnika spredaj.

 

Audi Q2 1,6 TDI
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, turbodizel
CO2 114 g/km
Moč 85 kW (116 KM) od 3.250 do 4.000 vrt./min
Navor 250 Nm od 1.500 do 3.200 vrt./min
Zmogljivosti 10,3 s (0–100 km/h), 197 km/h
Teža 1.385 kg (61 kW/tono)
Cena 25.900 EUR
Podvozje
Prostornost glede na zunanje mere
Zmogljivejši dizel bi se bolje podal
4
EVO OCENA