Mali veliki Audi

AudiQ3 35 TFSI

Novi Q3 povzema oblikovne poteze večjih bratov, v notranjosti potnikom ponuja več prostornosti in udobja, napredoval pa je tudi na področju digitalizacije in asistenčne elektronike

V prvi generaciji je ta Audijev športni terenec po mnenju številnih veljal za bolj ženski avtomobil, skoraj bi si upal trditi, da so se mu mačistično nastrojeni japiji kar nekako izogibali. Zdaj za kaj takšnega ni več razloga, saj je Q3 poleg skoraj deset centimetrov dolžinskega prirastka prejel zajetno dozo oblikovne samozavesti. Z določenimi oblikovnimi elementi se namreč navezuje na »hišnega poglavarja« Q7, zato sem se v njem počutil tako, kot se v avtomobilih znamke s štirimi krogi spodobi. Ugajalo mi je predvsem to, da položaj za volanom ne daje občutka sedenja v okornem športnem terencu.

S samozavestno, skoraj gizdalinsko podobo je Q3 postal privlačnejši za tiste, ki so doslej nanj gledali nekoliko zviška.

K dobremu počutju nedvomno veliko pripomorejo kakovostni materiali v notranjosti, predvsem pa digitalizirana instrumentna plošča z zelo jasno grafiko merilnikov in osrednjega komunikacijskega zaslona. No, nekaj stikal, vključno s tistimi za uravnavanje klimatizacije, je k sreči ostalo mehanskih, ker bi bilo tipkanja po zaslonih enostavno preveč.

1,5-litrski bencinski štirivaljnik z oznako 35 TFSI (novo označevanje Audijevih motorjev še vedno povzroča nekaj zmede) predstavlja vstopnico med pogonske stroje, ki ženejo Q3. Čeprav navorna krivulja obljublja veliko zabave, se ta začne šele pri okoli 3.000 vrtljajih, ko mine začetna zadržanost in motor s prijetnim grgranjem pokaže precej več energičnosti, ki jo pogonski sprednji kolesni par zlahka prenaša. Pravo športno vzdušje nekoliko zatre sedemstopenjski samodejni menjalnik, ki svoje delo opravi uglajeno, vendar premalo odločno. Tudi ko sem z izbirnikom nastavil dinamičen način vožnje, se je ta program izkazal bolj za slepilni manever kot resnično poživitev. 

Testni Q3 je bil obut v 19-palčne pnevmatike, kar ob že tako čvrstem podvozju še za odtenek poveča občutljivost na (kratke) cestne grbine, a sem zato ob vselej zelo natančnem volanu lahko bolj pogumno preizkušal fizikalne zakonitosti v ovinkih. Le zavore so me pustile v rahlih dvomih, saj so premalo agilne za avtomobil s takšnimi zmogljivostmi.

Matjaž Gregorič

AudiQ3 35 TFSI
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, turbobencinski CO2 134 g/km Moč 110 kW (150 KM) pri 5.000 vrt./min Navor 190 Nm pri 1.500 vrt./min Zmogljivosti 9,2 s (0-100 km/h), 207 km/h Teža 1.507 kg (73 kW/tono) Cena 38.700 EUR
+
Izjemna izdelava in materiali
Počutje v kabini
Vozne lastnosti
-
Motorju res manjka nekaj sape
Zavore pa niso povsem dorasle teži
4
EVO OCENA
Preberite tudi
Dobra in cenovno umerjena izbira