Tudi Q4 bo pripadal vse večji družini e-tron. Audi bo zanj uporabil novo hišno platformo za električna vozila

Konceptni avtomobili skupine Volkswagen, ki bodo uporabljali novo hišno platformo MEB, narejeno izključno za e-mobilnost, prihajajo na plan. V Ženevi smo lahko videli, da je ta že blizu pripravljenosti za serijsko proizvodnjo in dobili dva reprezentativna primera uporabe v obliki konceptnih Audija Q4 e-tron in Škode Vision IV.

Q4 bo prvi Audi, narejen na omenjeni platformi. Po velikosti spada med modela Q3 in Q5, v Audijevi ponudbi električnih vozil pa bo umeščen nižje od dražjih modelov e-tron in e-tron GT. Sicer pa ne pomeni, da Q4 s svojim kupejevskim profilom v prostornosti ne bo konkuriral nekaterim tradicionalneje oblikovanim avtomobilom, saj so lahko kabino pomaknili naprej in izkoristili dodaten prostor, ki ga omogoča platforma s konfiguracijo električnega pogona. Pri Audiju omenjajo tudi, da bo težišče modela Q4 podobno težišču limuzine z motorjem z notranjim izgorevanjem – 510 kg težak baterijski sklop je nameščen v tleh med obema osema.

Dva električna motorja bosta zmogla 225 kW sistemske moči, Q4 pa bosta do 100 km/h pognala v 6,3 sekundah. Najvišja hitrost bo elektronsko omejena na 180 km/h. S kapaciteto 82 kWh bo baterijski sklop po WLTP ciklu omogočal preko 450 km dosega.

Pri Audiju želijo E-tron modele od tradicionalnih sicer ločiti z mehkejšo obliko karoserije. Ta je v primerjavi s Q8 na primer res manj agresivna. Notranjost se zgleduje po modelu GT in se prav tako precej razlikuje od novih modelov iz tradicionalnega dela ponudbe, ki imajo na primer dva sredinska zaslona. Q4 bo četrti povsem elektrificiran avtomobil v Audijevi ponudbi za Evropo. Začetek proizvodnje pa napovedujejo za konec prihodnjega leta.