Blaga prenova tudi za RS4

Audi je prenovil tudi najmočnejši model v paleti serije štiri. Toda tokrat je bil RS4 deležen bolj ali manj kozmetične prenove

V skladu s prenovo štirice so se pri Audiju odločili tudi ta prenovo najmočnejšega člana družine. Tako je dobil RS4 nov prednji del z agresivnejšo masko in večjimi odprtinami za hlajenje, ravno tako drugačne žaromete ter zadnje luči. Večina ostalih elementov je ostala nedotaknjenih …

Pogonski stroj je še vedno legendarni 2,7 litrski V6 z dvema turbinskima polnilnikoma (v osnovi je debitiral že leta 1999), ki še vedno zmore natanko 331 kW (450 KM) in 600 Nm navora med 1.900 in 5,000 vrtljaji. Tudi pospeški in hitrost so ostali enaki – 4,1 s do 100 km/h. Zato pa pri Audiju navajajo 17 odstotni prihranek pri porabi goriva, kar gre na račun sistema prilagajanja odpiranja ventilov (Audi Valvelift System) in tako imenovanega B cikla način zgorevalnega procesa, ki je podoben Millerjevemu ciklu.

Tudi osemstopenjski samodejni menjalnik je ostal enak, spojen pa je s Quattro stalnim štirikolesnim pogonom z mehanskim Torsen diferencialom, ki v osnovi porazdeljuje moč in navor v prid zadnjemu kolesnemu paru (40:60). Ob zdrsu pa lahko do 75 odstotkov navora porine na prednja kolesa ali do 85 na zadnja.

Prenovljeni RS4 pa je dobil novo multimedijsko osnovo, tako je zdaj celoten sistem zasnovan na tretji generaciji MIB3 sistema, kar prinaša boljšo povezljivost, odzivnost, grafiko, …  Večji pa je tudi osrednji zaslon. Tudi vse spremembe v notranjosti gredo z roko v roki s posodobitvijo cele družine modela A4.

 

More Stories
Čista zabava…