Tukaj je koncept serije 4 z navpičnimi ledvicami

Pri BMW-ju so razkrili konceptno napoved enega svojih najpomembnejših avtomobilov. Vračata se navpični ledvici

Pri BMW-ju so se samozavestno odločili, da štirica potrebuje egotističen element, ki jo bo bolj razlikoval od serije 3, pa seveda tudi konkurenčnih avtomobilov. Najprej se obregnimo ob tisto, čemur se ne moremo izogniti, saj so se strahovi uresničili – že tako sporni ledvici sta relativno še večji, kot tisti na X7 in seriji 7. Segata namreč skoraj vse do tal, zgoraj pa celo nad logotip. V eni generaciji so jih torej povečali do meje, ko dlje enostavno ne gre. Ledvici najprej omeni tudi BMW-jeva izjava za medije. Pravijo, da izražata “samozavest in prvorazrednost”, obenem pa se njuna oblika ozira k legendarnim bavarskim modelom, kot sta 328 in 3.0 CSI. A ponovno navpično orientacijo ledvic v tem primeru pač težko razumemo kot poklon omenjenima modeloma.

Koncept kupeja serije 4 sicer napoveduje serijsko štirico, ki bo predstavljena v prihajajočih mesecih. Znano je, da BMW-jevi koncepti to nalogo opravljajo precej natančno. Zato ledvice niso šala, pričakujte jih tudi na serijskem modelu. Še najbolj “konceptno” izgledajo luči in ogledala. Zelo verjetno pa je, da si bo oblikovne podrobnosti na sprednjem delu avtomobila s štirico delil tudi novi M3. Paparaci iz sveta avtomobilizma so namreč na testnih mulah že pred časom opazili poteze, ki bi lahko skrivale ogromno rešeto v obliki ledvic. Takrat so se tudi prvič sprožila s strahovi pomešana ugibanja o tem ali bo BMW slednje namestil tudi na štirico.

Oblikovna razmerja so sicer prepoznavno nadaljevanje trenutne serije 4, avtomobil je postaven in prijeten na oko. A ne morem si kaj, da me gromozanski ledvici ne bi spomnili na poteze, ki jih je pred desetletjem in pol vpeljal Chris Bangle. BMW-jevi avtomobili, ki so v želji po drugačnem s časom bolj kot klasike postali karikature, mi kot po pravilu niso všeč. Po drugi strani pa se mi tisti, narejeni z okusom, zdijo skoraj nevzdržno popolni. Ledvici sta pravzaprav tudi edini element, ki povzroča konflikt. Ne morem si kaj, da ju ne bi sprejel kot mero kričeče arogance. Mnenja bodo vsekakor deljena, a počakajmo na serijski izdelek, ki pa bi po mojem okusu – s spoštovanjem do ideje – vseeno bolje shajal z vsaj 25 odstotkov manjšimi ledvicami. Nekateri bodo objokovali celo zloglasnega Bangla, drugi pa bodo po precej konzervativno oblikovani zadnji generaciji BMW-jev nad drznimi podrobnostmi nove štirice navdušeni. Naj se debate na forumih pričnejo!