Odličen od semaforja do semaforja, kaj pa med zavoji?

BMW i3s

Tole je najnovejše bavarsko orožje na področju elektrifikacije. Osupljiv pospešek v tišini … Je to dovolj?

fotografije Jure Kralj

Samo ekološke floskule in brezstresna tišina, pa morda še kak brezplačni parkirni prostor električnih avtomobilov seveda ne bodo spravili na vrh lestvice poželjivosti pri tistih, ki jim je še kaj do voznih lastnosti in zabave med vožnjo. Če se tega ne zavedajo pri BMW-ju, potem je stvar itak zgubljena. No, razmišljanje gre v pravo smer. I3 seveda ni več nov avtomobil, toda ravno zaradi takšnih voznikov so mu dodali še novo različico. Ki bi tehtnico lahko nagnila v drugo smer …

Ključnih stvari sicer pri BMW-ju niso spreminjali, je pa dejstvo, da je S pripel na vrsto s prenovo karbonskega malčka, ki mu je itak prinesla kar nekaj izboljšav na področju pogonskega sistema (in večjo baterijo). No, S pa je k vsemu dodal še večja kolesa (pazite – 20 palcev, kar ni vedno kul, ampak o tem pozneje), pa obrobe blatnikov, kolotek so razširili za dva cm na vsaki strani, za centimeter nižje podvozje in čvrstejše vzmeti. Z malo brkljanja po močnostni elektroniki so BMW-jevi inženirji sprostili nekaj dodatne moči – zdaj zmore namreč i3s deset kilovatov več moči (135 namesto 125 oziroma 184 KM namesto 170 KM).

S je dobil kar nekaj dodatkov, dvobarvna karoserija in črna platišča (lahko) sodijo zraven. Zadnja vrata se nepraktično odpirajo navzven. Zakaj, je jasno samo oblikovalcem v Münchnu.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 81)

Matjaž Korošak

BMW i3s
TEHNIČNI PODATKI
Motor elektromotor CO2 0 g/km Moč 135 kW (184 KM) Navor 270 Nm Zmogljivosti 6,9 s (0–100 km/h), 160 km/h Teža 1365 kg (99 kW/tono) Osnovna cena 45.200 EUR (–7.500 EUR državne pomoči)
Nadzemeljski pospeški v tem razredu
Izdelava in materiali
Prostornost spredaj
Čvrsto in nepopustljivo podvozje
Samomorilska vrata zadaj
Agresivna regeneracija
4
EVO OCENA