Po štirih letih prodaje i3 so se pri BMW-ju odločili za manjšo nadgradnjo in novo, športno naravnano različico

Novosti so pri standardni različici i3, razen možnosti samodejne vožnje v zastojih, večinoma kozmetične narave. Osvežena sta oba odbijača, LED luči spredaj, vključno s smerniki, dodali so nekaj novih barvnih možnosti. Tudi v notranjosti so na voljo nove kombinacije, največja novost pa je posodobljeni iDrive s sedaj serijskim 10,25-palčnim zaslonom.

Zanimivejši pa je prihod nove različice – i3s. Po začetnem pompu je doganje okoli bavarske eko podznamke “i” v zadnjem času potihnilo, od predstavitev i3 in i8 je le minilo že štiri leta, zato so pri BMW-ju morali poskrbeti za dodatno pozornost. i3 z oznako “s” pridobiva 10 kW moči (135 kW, 184 km) in 20 Nm navora (270 Nm), ob tem pa ohranja do 200 kilometrov dosega. Rezultat je pospešek do 100 km/h v 6,9 sekundah (7,7 sekund v ReX različici s podaljševalnikom dosega), kar se morda zdi malo, a nikakor ne zanemarljivo hitreje od osnovnega i3, ki po prenovi ohranja rezultat 7,3 sekund (8,1 v ReX različici).

Pri BMW-ju sporočajo, da so se ob nastajanju i3s posvetili tudi voznim lastnostim, konkretneje sistemu za nadzor oprijema (DTC pri BMW-ju), ki z novo možnostjo delovanja dopušča rahle nadzorovane zdrse. Za izostreno izkušnjo v vožnji in več oprijema se se poigrali z vzmetmi in blažilniki ter povečali kotalno površino za 20 mm. i3s je, kot se za hitrejšo različico spodobi, z novimi odbijači in izrazitejšimi kolesnimi izrezi pridobil tudi športnejši zunanji izgled ter novi športni način oziroma izgled voznikovega uporabniškega vmesnika.

Z i3s BMW odpira novo nišo električnih “hot hatchev”. Zanimivo je tudi to, da bo – če se bodo govorice seveda uresničile – postal edina BMW-jeva kombilimuzina s pogonom na zadnja kolesa. Z novo serijo 1 naj bi namreč pogon prestavili na prednja kolesa. Morda pa nam bo i3s uspel prihraniti kakšno solzo.