BMW-jev najmanjši Gran Coupe

Serija 2 je dobila novega člana, ki pa ni povsem to, za kar se izdaja z imenom

BMW je predstavil povsem novi avtomobil serije 2 – Gran Coupe. Ne gre za štirivratno različico aktualnega, niti naslednjega kupeja serije 2, ampak prej za podaljšano različico serije 1, kar je očitno že na videz. Sprednji pogon torej. V smislu konfiguracije pogona si je celo bolj podoben z enoprostorskim Active Tourerjem, kot kupejem serije 2. Pri BMW-ju so pred časom omenjali, da bo sicer prihajajoči kupe serije 2 vseeno obdržal zadnji pogon in se torej ločil od platforme serije 1 in Gran Coupe-ja, s katerim si deli številko. Slednjega pa si predstavljajte kot konkurenta Mercedesovemu CLA-ju.

Spredaj je torej enak kombilimuzini serije 1, kjer pa se podobnost tudi konča. Bočna linija se od tam strmo dviguje proti limuzinskemu zadku, kjer se sreča s kupejevsko spuščajočo streho. Zadek je sicer precej visok in manj kupejevski kot pri obeh večjih BMW-jevih Gran Coupejih serij 4 in 8. Tudi notranjost je enaka seriji 1 in v zadnjem času prepoznavna skozi celotno ponudbo novih bavarskih avtomobilov, kar je lahko samo dobro.

Motorna izbira bo omejena na tri in štirivaljnike, na začetku bodo na voljo tri različice – 218i z 1,5-litrskim prisilno polnjenim trivaljnim bencinskim motorjem in 103 kW (140 KM) moči, 220d s prisilno polnjenim 2-litrskim dizelskim štirivaljnikom in 140 kW (190 KM) ter M235i xDrive z 2-litrskim štirivaljnim prisilno polnjenim motorjem na vrhu ponudbe, ki zmore 225 kW (306 KM). Podatkov o zmogljivostih niso podali, a M135i z enakim motorjem do 100 km/h pospeši v 4,8 sekundah. Moč se bo v najmočnejši različici prenašala preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika Steptronic Sport, ob štirikolesnem pogonu xDrive pa bo serijska tudi mehanska zapora diferenciala tipa Torsen, M Sport krmiljenje in M Sport zavore.