Je takšen X4 lahko zabaven?

BMW X4 25d M Sport X

Bolj moden od svojega malce starejšega in malce manj šik bratranca. Kaj lahko vozniku ponudi kupejevski SUV? Je to vendarle samo oblika?

Preden nadaljujem – seveda, gre bolj ali manj za obliko, saj je že mehanika dovolj sodobna. Naj spomnim – le štiri leta je zdržal predhodnik, druga generacija pa je pohitela, da so ulovili mehansko identičnega X3, ki je ravno tako prišel povsem nov. Morda ne gre ravno za brata, bratranca pa vsekakor.

Sicer ju ločuje praktično cel zadnji del avtomobila, ki je pri X4 kupejevsko modno zapognjen navzdol, in za bolj elegantno stekanje linij, pa tudi za nadomestilo izgubljenih litrov v notranjosti je Štirka pet centimetrov daljša. In tako z dobrimi 475 cm skoraj na ravni prejšnjega X5. Običajno z eleganco strešno zapognjene linije največ izgubijo potniki zadaj in prtljažnik. No, v tem primeru potniki zadaj niso prav dosti na slabšem, seveda pa je praktičnosti prtljažnika nekaj manj, čeravno je prostorsko še vedno več kot spodoben, saj je s 525 litri vsaj v (spodnjem) povprečju tega velikostnega razreda.

Navkljub višini in teži je v svojem razredu med bolj agilnimi modeli.

No, da gre za nov avto, govorijo tudi druge mere, med drugim tudi dobrih osem centimetrov več v dolžino (od predhodnika) in skoraj štiri v širino. Prostornost pa je profitirala tudi zaradi dobrih pet dodatnih centimetrov, ki so jih namenili medosju. Sicer pa kupejevski SUV menda dovoljuje tudi nekaj nižje sedenje, športni sedeži so v paketu X line serijski in resnično je mogoče sedeti nižje kot pri mnogih limuzinah.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 81)

Matjaž Korošak

 

BMW X4 25d M Sport X
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.995 ccm turbodizel CO2 149 g/km Moč 170 kW (231 KM) pri 4.400 vrt./min Navor 500 Nm pri 2.000 vrt./min Zmogljivosti 6,8 s (0–100 km/h), 230 km/h Teža 1.830 kg (93 kW/tono) Osnovna cena 59.400,00 EUR
Vrhunska obdelava in izdelava
Prepričljiv štirikolesni pogon
Kompaktno podvozje
Teža
Zasoljeni dodatki
Cena
3.5
EVO OCENA