Dirkaška pošast s slavnim priimkom

Brabham BT62 je nadaljevanje dirkaške dediščine legendarnega imena, namenjeno izključno dirkališču

Uspešen dirkač David Brabham, sin še precej bolj uspešnega Jacka Brabhama, je s svojim podjetjem Brabham Automotive predstavil Brabham BT62. Namenski superšportnik, ki ga ne bo moč registrirati za vožnjo v prometu, bo na voljo le za nekaj dirkaških zanesenjakov z ne ravno plitkimi žepi. Stal bo namreč več kot milijon evrov.

Znanja in dediščine za izdelavo takšnega avtomobila je za imenom Brabham torej dovolj. Za takšno ceno pa gre pričakovati domala vse elemente, ki jih mora imeti sodoben dirkaški stroj. Cevasta struktura karoserije, veliko delov iz ogljikovih vlaken, vključno z naprednim aerodinamičnim paketom. Podvozje? Dvojna trikotna vodila na vsakem kolesu, podprta z vzmetenjem s potisnimi (push-rod) drogovi, vijačnimi vzmetmi in blažilci.

Za voznikom grmi 5,4-litrski V8, ki ga pri Brabhamu izdelujejo sami. Razvije okoli 520 kW moči in 667 Nm največjega navora pri 6200 vrtljajih na minuto. Gre torej za motor, ki se rad giblje v zgornjem območju vrtljajev. Motor bo moč prenašal preko pnevmatsko nadziranega Holingerjevega šeststopenjskega sekvenčnega menjalnika, ki ga voznik upravlja z obvolanskimi ročkami. Suha teža avtomobila je sicer 972 kg.

Čeprav je pogled iz voznikovega sedeža dirkaški, pa notranjost le ni popolnoma neudobna, ampak prej mešanica lahkega superšportnika in dirkalnika. Opaziti je precej surovega, ročnega dela, zeleni poudarki in površine iz alkantare pa so obdelani, kot da gre za serijski, cestni avtomobil.

Sprva bodo naredili 70 primerkov, pri čemer bo prav polovica posvečena 35 zmagam ekipe Brabham v formuli 1, drugih 35 pa bo izdelanih glede na želje lastnikov.

More Stories
Z novim X3 želi BMW v ospredje